AKTUELNO

TV Pink je neprikosnoveni lider i u novoj godini!

Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink je bila najgledanija komercijalna televizija i u poslednjem danu 2020. godine, ali i u prvom vikendu u 2021. godini. Pored toga što je bila najgledanija u totalu, televizija Pink je od četvrtka do nedelje ostvarila značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom četvrtka, petka, subote i nedelje, ružičasta televizija bila je apsolutno najgledanija u kategoriji ženske publike u odnosu na sve komercijalne emitere ali i Javni servis Srbije. Televizija Pink je u 2020. godini bila najgledanija komercijalna televizija čak 365 dana, a u 128 dana bila je gledanija i od Javnog servisa. Trend dobrih rezultata televizija Pink nastavila je i u prvim danima 2021. godine.

Naša verna publika je u novu 2021. godinu ušla uz Pinkovo novogodišnje veselje, koje je sinoć u perodu od 20 časova do dva časa nakon ponoći pratio svaki peti gledalac u Srbiji, odnosno više od 2.600.000 gledalaca. Sa udelom u gledanosti od 18 odsto, Pinkovo novogodišnje veselje je zauzelo 7. poziciju na listi najgledanijih formata na svim televizijama i bilo najgledaniji novogodišnji program na svim komercijalnim televizijama. Milionski auditorijum je 1. januara bio uz specijalnu muzičku emisiju „Samo za Džeja“, posvećenu Džeju Ramadanovskom, u kojoj su njegovi prijatelji pevali njegove najveće hutove.

Foto: Pink.rs/O. Bogdanović, Jelena Simonović

Tokom prethodna četiri dana, Pinkova informativna redakcija bila je izbor milionskog auditorijuma. centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ bila je ubedljivo najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik“. Neverovatnih 26 odsto auditorijuma, odnosno blizu 1.100.000 gledalca je u četvrtak bilo uz „Novo jutro“. Poslednjeg dana 2020. godina, kao i u nedelju, „Novo jutro“ bilo je najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink

Foto: TV Pink

I naša zabavna redakcija bila je vaš izbor – na listi najgledanijih formata našlo se reprizno izdanje emisije „Paparazzo lov“, kao i kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno. Blizu 1.000.000 gledalaca je u subotu bilo uz praznično izdanje autorske emisije Sanje Marinković „Magazin In“, dok je nedelja bila rezervisana za najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“. Uz prvu emisiju „Premijera – Vikend specijala“ u 2021. godini bilo je skoro 1.300.000 gledalaca.

Foto: Jelena Simonović

Tokom prethodna četiri dana, publika u Srbiji bila je uz naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti, kao i domaći filmovi „Vrati se, Zone“ i „Došlo doba da se ljubav proba“.

Foto: PROMO

Četvrta sezona „Zadruge“ je oborila sve rekorde! Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, blizu 1.100.000 gledalaca bilo je uz emisiju „Zadruga 4 - Novogodišnje čestitke porodica“, a milionski auditorijum je pratio proslavu Nove godine uz zadrugare. Naša verna publika bila je uz emisije „Zadruga 4 – Izbacivanje i ubacivanje“ i „Zadruga 4 – Nominacije“. Uz emisiju „Zadruga 4 – Pitanja novinara bilo je 24 odsto zadrugara, a neverovatnih 1.300.000 gledalaca bilo je uz emisiju „Specijalna iznenađenja zadrugarima“. Jušerašnji dan obeležila je prva „Zadrugovizija“ u 2021. godini, koju je pratilo skoro 1.300.000 gledalaca!

Foto: Pink.rs/Unsplash

Treba spomenuti i da je milionski auditorijum poslednji dan 2020. godine proveo uz Pinkove kablovske kanale – naš bogat filmski program pratio je audiorijum od 1.050.000 ljudi.

Hvala što smo bili vaš izbor u 2020. godini! Ostanite odgovorni i naravno, pratite naš program! Srećnu Novu godinu i predstojeće praznike želi vam vaša televizija Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink