AKTUELNO

Hvala na ukazanom poverenju!

Još jedan vikend protekao je u znaku televizije Pink – prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti, televizija Pink bila je najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u nedelju bila gledanija i od Javnog servisa Srbije. Pored totala, televizija Pink je bila gledanija u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj grupi ali iz prestonice, među urbanom populacijom, ali i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom sva tri dana vikenda, televizija Pink bila je neprikosnoveni lider u odnosu na sve televizije u kategoriji ženske publike.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkove informativne emisije bile su milionske publike – „Nacionalni dnevnik“ je sa 1.100.000 gledalaca tokom vikenda bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Jutarnji dnevnik“, „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“, „Popodnevni dnevnik“, ali i Pinkove sportske vesti. U nedelju je „Novo jutro“ sa blizu 1.200.000 gledalaca bilo ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije. Nedelju je na Pinku obeležio i najgledaniji politički talk show „Hit Tvit“ koji je pratilo skoro 1.300.000 gledalaca.

Foto: TV Pink

Foto: TvPink

Naše kamere bile su na svim najvažnijim događajima – obraćanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića i ambasadrke Kine Čen Bo pratilo je na televiziji Pink 20 odsto auditorijuma, a 15 odsto gledalaca pratilo je direktan prenos obraćanja predsednika Srbije nakon sednice Saveta za nacionalnu bezbednost. Prenos otvaranja fabrike Kontinental Automotiv Srbija u nedelju u Novom Sadu, kom je prisustvovao i predsednik Aleksandar Vučić, je na televiziji Pink pratilo 20 odsto publike.

Foto: Tanjug/Rade Prelić

Dane vikenda obeležio je i naš zabavni program – na listi najgledanijih formata se u subotu našlo reprizno izdanje „Paparazzo lova“, kao i autorska emisija Sanje Marinković, „Magazin In“. U nedelju je uz „Kuću od srca“ bilo 21 odsto auditorijuma, dok je najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“ pratilo blizu 1.200.000 gledalaca.

Foto: Jelena Simonović

Verna Pinkova publika bila je uz naš domaći i inostrani igrani program – serije „Nek ide život“, „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Pored direktnih uključenja u „Zadrugu 4“, milionska publika pratila je emisije „Gledanje snimaka“, „Nominacije“ i „Pitanja novinara“, dok je čak 22 odsto auditorijuma bilo uz izbacivanje iz najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima.

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju, a našim dragim damama želimo srećan 8. mart! I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink