AKTUELNO

Kojim parama je Janković plaćao svoju kampanju u "Kuriru?"

Saša Janković je osnovao stranku i želi da bude lider nekakve opozicije, ali će teško ubediti srpsku javnost u dobre i iskrene namere – kad na videlo isplivavaju prljavštine i loše stvari iz perioda dok je „glumio“ zaštitinika građana sa neuobičajenom, otvorenom i direktnom podrškom iz inostranstva… Da li su mu ti isti „mentori“ rekli kako da radi taj posao, odnosno, da li su ga naučili na koji način „da krade“, da izvlači naše pare iz državne budžetske kase?-pita portal embargo.rs.

– Sistem izvlačenja državnog novca, odnosno novca građana Republike Srbije, iz javnog sektora na privatne račune, odavno je u Srbiji prošao sito i rešeto i usavršio se do najsitnijih detalja – tvrdi izvor Embarga iz Jankovićevog sadašnjeg okruženja.

– Novac se ispumpava na razne načine, prebacivanjem u of šor zone, privatne firme, itd. Jedan od takvih slučajeva je onaj u kome direktno učestvuje Saša Janković, dojučerašnji lažno pošteni ombudsman, a danas ne baš tako uspešni političar. Zajedno sa njim učestvovao je i Aleksandar Rodić, vlasnik „Adria medija grupe“ u čijem vlasništvu se nalazi dnevni list „Kurir“. Rodić je naprasno dobio želju da postane političar, te će svoje političke umeće najverovatnije ponuditi svom pajtosu iz ove kriminalne delatnosti, Saši Jankoviću, kome je inače dotirao, bar ono zvanično, 100.000 dinara za kampanju.

UZETI OD GRAĐANA: ĐILAS OD 2014. ZA NERAD ZARADIO 313 hiljada!

O čemu se zapravo radi?

– Bez ikakvog povoda, dolaskom Budimira Delića, nekadašnjeg načelnika šeste uprave u BIA, na mesto šefa protokola u Kabinetu zaštitnika građana, koji je inače po odlasku u penziju bio glavna veza Saše Jankovića sa pojedinim ljudima u BIA, doneta je odluka da se sva vozila koja je kabinet koristio, a bilo ih je čak trinaest, servisiraju isključivo u „Kiler auto servisu“ – otkriva detalje finansijskog marifetluka naš sagovornik.

– Zanimljivo je, da su svi automobili u Kabinetu zaštitnika građana bili registrovani na Kabinet, a ne na Upravu za zajedničke poslove. Ta odluka je šokirala zaposlene vozače, jer vozila poput „Subare forester“ ili „Škode“ logično je bilo da se uvek servisiraju u ovlašćenim servisima. Ipak, bez ikakvog razloga, naredba je stigla da se za najmanju sitnicu, čak i ako su automobili skroz ispravni, mora odlaziti u zemunski „Kiler auto servis“, gde su ponekad automobili ostajali i po pet dana na „popravkama“, a da nikakvog kvara nije prethodno bilo.

Janković kao zaštitinik građana nije imao pravo na ovakvu odluku, osim ako je postojalo rešenje pretpostavljenih službi?! Ali, njegovi saradnici tvrde da nije bilo takve odluke i da je to on samoinicijativno ureadio, pa su svi automobili bili i registrovani na kabinet zaštitnika građana.

– Takođe, stigla je naredba da se komplet auto-oprema, od slušalica za blutut, do ulja, brisača, tečnosti za stakla, sijalica, mora nabavljati isključivo od „Kiler auto servisa“.

Po informacijama do kojih smo došli, nezvanično, te usluge, „Kiler auto servis“ je naplaćivao od dva do sedam puta više od realne cene, a Kabinet zaštitnika građana je to široko plaćao.

Radenković i Kojčić za TV Pink: Šta čeka Srbe na Kosovu i Metohiji ako Haradinaj zaista postane premijer? (VIDEO)

Posebno je pitanje na koje će verovatno nadležni organi morati da potraže odgovor da li je uopšte zaštitnik građana u svom budžetu imao stavku za plaćanje popravki i servisiranje automobila, za kupovinu dodatne auto-opreme? Po kom osnovu je izabrao „Kiler auto servis“? Da li je to bila javna nabavka malog iznosa ili je morao da ide na tender?

Ali, tek sada dolazimo do ključnog pitanja cele ove priče: zašto „Kiler auto servis“?

– U tom grmu leži zec – ironično se nasmejao naš sagovornik.

– Vlasnik ove kuće, odnosno naslednik od vlasnika-roditelja, koja inače posluje od 1981.godine, je suprug rođene sestre Aleksandra Rodića, Natalije Rodić Cvetković, koja je inače potpredsednik kompanije „Adria media grupe“. I tako smo dobili zatvoren krug: novac koji bi Kabinet zaštitnika građana uplaćivao na račun „Kiler auto servisa“ za nepostojeće popravke i krajnje nepotrebne nabavke auto opreme, kasnije je preusmeravan za plaćanje reklamnog oglasa u „Kuriru“ ili nekom drugom izdanju „Adria medija grupe“!!! Tako što se ovaj seris reklamirao u njihovim izdanjima, posebno baš u „Kuriru“. Ali, ni tu nije kraj, jer, sumnjamo, da je potom, pretpostavljamo, neka ćerka firma „Adria media grupe“ taj isti novac ili njegov deo uplaćivali na račun kampanje Saše Jankovića. Suštinski, državnim parama Janković je sebi plaćao kampanju na ovaj bestidan način.

Spustio novinaru slušalicu…

Pokušali su novinari Embarga da u direktnom razgovoru sa Jankovićem dobiju odgovore na neka veoma bitna pitanja ovog slučaja – ali je on, čim je čuo o čemu je reč – spustio slušalicu i više nije odgovarao na naše pozive i poruke. E, zato sada javno pitamo gospodina „večitog državnog gmizavca“, jer je na državnim jaslama skoro 20 godina, sve ono što srpsku javnost danas itekako zanima. Nadamo se i istražne organe ove zemlje: 1. Po kom osnovu i na osnovu čije odluke ste automobile prebacili na sopstveni kabinet? 2. Da li u budžetu imate stavku plaćanja servisiranja i popravki automobila?3. Ako nemate, kako ste onda plaćali račune „ Kiler auto servisu“, jer je nepobitno dokazano da ste plaćali servise, popravke i čak kupopvali auto-opremu? 4. Na koji način ste izabrali baš za servisiranje ovaj servis? 5. Da li je to bila mala javna nabavka ili je bio raspisan tender? 6. Koliko vas je servisiranje i popravka u „Kiler auto servisu“ koštala na mesečnom, a koliko na godišnjem nivou? 7. Da li vas je bar malo sramota i stid, za ovo što ste radili glumeći poštenjačinu i tobožnjeg zaštitnika svig građana Srbije? 8. Da li je tačno da ste falsifikovali propusnicu JP Putevi Srbije za neplaćanje računa za autoputeve o čemu je već pisala dnevna štampa u kojoj su nadležni iz ovog javnog preduzeća potvrdili vašu prevaru?

Foto: Embargo.rs

Foto: Embargo.rs

Foto: Embargo.rs

Foto: Embargo.rs

Foto: Embargo.rs

#Aleksandar Rodić

#Plaćanje

#Predizborna kampanja

#Saša Janković

'