AKTUELNO

U februaru će biti raspisan konkurs za novog glavnog sponzora ove dvorane, a samim tim Beogradska Arena može dobiti i novo ime

Dva giganta korejski “Samsung” i kineski “Huavej” ući će u trku za glavnog spozora Beogradske Arene i spremne su da izdvoje 5 miliona evra kako bi Kombank arena narednih pet godina nosila njihovo ime.

Do sredine godine ugovor sa Arenom ima Komercijalna banka. Kako Pink.rs saznaje u Komercijalnoj banci, tamo još nije odlučeno da li će se prijaviti na novi konkurs. IDve pomenute svetske kompanije ne žale da za svaku od pet godina ugovora izdvoje daleko više od Komercijalne banke, čak i do milion evra.

Skoro sve velike kompanije koje posluju u Srbiji žele da se Arena zove po njima, a to i nije čudno jer se radi o najvećoj i najpoznatijoj dvorani na Balkanu, u kojoj se održava niz veoma bitnih sportskih događaja i koncerata.

Direktor Kombanka arene Đorđe Milutinović je rekao da će konkurs za novog sponzora imena ove dvorane biti raspisan do kraja februara.

– Grad Beograd, Sekretarijat za sport i Arena formiraju komisiju koja će slične uslove za naslovno sponzorstvo imati kao i pre pet godina. Mnoge velike kompanije su zainteresovane da budu sponzori, što nama veoma imponuje – rekao je Milutinović.

Foto: Beta

On je dodao da ponuđači moraju da dokažu dobru ekonomsku situaciju i sponzorsku sposobnost. Kad se izabere naslovni sponzor, on će brendirati celu Arenu, a svaki dinar od tog ugovora biće uložen u modernizaciju hale.

– U Areni se održi više od 100 događaja godišnje sa punom popunjenošću i u nju dolazi publika veoma različitog profila, tako da velike kompanije kao što su “Samsung” i “Huavej” imaju mnogo argumenata da ponude silne milione. Oni će putem medijskog sponzorstva dobiti jako puno, pošto se u ovoj sportskoj hali održavaju utakmice i prvenstva koja traju i po 15 dana, ali i najveći koncerti i drugi važni događaji – rekao je stručnjak za marketing Cvijetin Milivojević dnevnom listu "Informer".

Ipak, kada su neki sportski događaji u pitanju, organizatori insistiraju da se pokrije "brending" glavnog sponzora i da se koristi samo ime Beogradska arena, a i broj koncerata koji se održava u Areni se smanjio.

A.V.

#Kombank Arena

'