Prema zvaničnim istraživanjima agencije Nielsen vеć drugu nedelju zaredom, Pink je bio ubedljivo najgledaniji emiter u Srbiji.
Pink je bio gledaniji od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa, kako među ženskom populacijom, tako i među urbanom publikom i publikom u kategoriji od 18 do 49 godina
Četvrta najglednaija emisija u danu je Paparazzo Lov, koji je pratilo blizu 1.200.000 gledalaca.
Slede serije Ćerke, Istanbulska nevesta i Elif, koje su tradicionalno medju prvih deset emisija na top listi.
Informativne emisije Nacionalni dnevnik u svim terminima, vesti Minut 2, kao i Novo jutro, još jednom potvrđuju lidersku poziciju kao najgledanije informativne emisije komercijalnih emitera.
Rijaliti Zadruga u direktnom uključenju, kao I specijalna emisija Zadruga – Narod pita u jučerašnjem danu pratila je verna Pinkova publika.
Hvala na poverenju i ostanite i dalje uz Vašu televiziju Pink
#Gledanost