Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu..... među gledaocima starosti od 18 do 49 godina ..... među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina.... među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina..... i među urbanom populacijom, dok je od i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.... kao i među gledaocima sa teritorije Beograda.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA 8: Pitanja gledalaca – 17 odsto ženskog auditorijuma
ELITA 8: Gledanje snimaka – 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 15 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 19 odsto ženskog auditorijuma
Brak na neviđeno – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 21 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Novo jutro – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić na otvaranju novog pogona fabrike Knjaz Miloš – 17 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Iva Besarabić