Godišnji izveštaj kompanije "Gugl" je još jedan pokazatelj da TV Pink zaista postavlja trendove na medijskom tržištu.
Kompanija "Gugl" objavila je rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih ličnosti i događaja u 2018. godini, kao i pojmova koji su bili žiži interesovanja srpskih korisnika Gugl pretraživača, kao i serijskih, muzičkih i filmski sadržaja koji su privukli najveću pažnju.
Objavljivanjem ovog izveštaja, "Gugl" nudi jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji tokom 2018. godine, a s obzirom na to da je prema ovom izveštaju najpretraživaniji pojam upravo hiperrijaliti "Zadruga", ovo je još jedan dokaz da je TV Pink zaista lider u regionu.
Godinu za nama obeležilo je veliko finale prve sezone i početak druge sezone "Zadruge", a to potvrđuje i prvo mesto u "Guglovom" godišnjem izveštaju. Osim toga, srodni pojmovi koji su najviše "guglovani" su i TV Pink i portal Pink.rs, a ova statistika na digitalnim platformama je, pored merenja gledanosti, još jedan pokazatelj da je TV Pink najgledanija komercijalna televizija.
Građane naše zemlje su u godini na izmaku najviše zanimala dešavanja u impresivnom gradu nadomak Beograda, u koji su se pre samo tri meseca uselile 52 poznate ličnosti.
Pored najgledanijeg rijalitija "Zadruga", koja je na prvom mestu, najpretraživaniji pojmovi u godini na izmaku su i Nebojša Glogovac, Svetsko prvenstvo, Zvezda - Liverpul, film "Južni vetar", "Beer Fest", Evrovizija i Zvezda - Napoli.
Na listi najpretraživanijih serija u 2018. godini, na četvrtom mestu našla se turska serija "Ćerke", dok su na osmom i devetom mestu serije "Za mog sina" i "Istanbulska nevesta", što uz TV rejtinge ovih serija potvrđuje popularnost Pinkovog programa.
Godišnji izveštaj kompanije "Gugl" je još jedan pokazatelj da TV Pink zaista postavlja trendove na medijskom tržištu u regionu. Hvala na poverenju!
Autor: M. Đ.