Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda završila je danas tender za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta probijanjem železničkog nasipa, izjavio je za Beoinfo gradski menadžer Goran Vesić.
- Na tender je stigla samo jedna ponuda grupe domaćih izvođača na čelu sa vodećim članom - firmom Energoprojekt niskogradnja. U sledećih nekoliko sedmica biće izvršen detaljan pregled ponude i znaće se da li je ponuđač dobio posao koji je procenjen na 320 miliona dinara - istakao je Vesić.
Prema njegovim rečima, povezivanjem Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta omogućiće se kvalitetna saobraćajna veza između delova Novog Beograda koji su sada razdvojeni železničkom prugom i time će se rasteretiti postojeće saobraćajnice.
- Ispod postojeće železničke pruge biće projektovan podvožnjak sa po tri trake za svaki smer, razdelnim pojasom, obostranim trotoarima i biciklističkim stazama bez prepreka. Radovi će biti izvedeni sa minimalnim prekidima železničkog saobraćaja. Izgradnjom podvožnjaka ostvariće se i poslednja saobraćajna veza ispod železničke pruge, čiji nasip preseca deo Novog Beograda, od Tošinog bunara do Jurija Gagarina. Postojeća magistralna pruga ima dva koloseka, a podvožnjak će se projektovati i graditi tako da se ostavi prostor za buduću izgradnju još po jednog koloseka na železničkom nasipu - objasnio je gradski menadžer.
Tehnička dokumentacija, naveo je Vesić, koju će najpovoljniji ponuđač morati da uradi obuhvata idejno rešenje za potrebe pribavljanja lokacijskih uslova, zatim idejni projekat sa studijom opravdanosti, projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje radova i projekat izvedenog objekta.
- Za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već je raspisivala tender tokom 2015. godine, međutim tada nije bilo zainteresovanih ponuđača. Probijanje železničkog nasipa, ipak, nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju - zaključio je Goran Vesić.