Gradski menadžer je podsetio bivšeg gradonačelnika da nije bio u stanju da završi projekte koje je započeo, a najočigledniji primer za to je Most na Adi u koji mora da bude uloženo još 120 miliona evra kako bi se radovi priveli kraju.
Dragan Đilas tvrdi da Beograd na vodi nikada neće biti završen, a član Predsedništva SNS Goran Vesić odgovara da mora biti da Đilas, kojeg naziva "prodavcem magle", polazi od sebe, jer sam, kaže, nikad ništa kao gradonačelnik nije završio. Vesić kaže da "razume Đilasa", jer, kako primećuje, svaki danas izgrađeni kvadrat, svaka nova ulica ili trg na Beogradu na vodi predstavlja novi dokaz njegove neposposobnosti.
Bivši gradonačelnik je, naime, ocenio da projekat "Beograd na vodi" nikad i neće biti završen, te da je aktuelna vlast davala nerealne prognoze, jer, kaže, ne zna svoj posao i navikla je da može da kaže šta god hoće.
Vesić uzvraća da Đilas polazi od sebe, jer, kako ističe, dok je bio gradonačelnik zaista nikada ništa nije završio.
- Recimo Most na Adi - kaže Vesić i navodi da je Đilas taj most "počeo da radi" i platio ga preko 400 miliona evra, a za čiji završetak je potrebno još najmanje 120 miliona evra.
- Jer, moramo da postavimo tramvajske šine, pristupne saobraćajnice sa rakovičke strane i tunel ispod Topčiderskog brda, a uradili smo prošle godine pristupne saobraćajnice sa Tošinog bunara - objasnio je Vesić.
- Dakle, kada Đilas kaže da Beograd na vodi nikada neće biti završen, verovatno misli na sebe i projekat "Grad na vodi", tajkuna Miroslava Miškovića koji je promovisao u Kanu 2011. godine kao gradonačelnik Beograda, podseća Vesić. Ili, dodaje, možda Đilas misli na projekat Menhetn na Balkanu, koji je najavljivan dok je vodio Beograd, a koji je trebalo da se gradi na mestu gde je danas Beograd na vodi.
- On stvarno nikada neće biti završen. Ne samo da Đilas nije umeo da ga završi već nije bio u stanju ni da rasčisti taj prostor pored reke na kome se nalazio samo šut, stari vagoni, železničke šine i pacovi. Ni kamen nije bio u stanju da pomeri a ne da završi bilo koji projekat - ocenio je Vesić.
- Sad kad smo utvrdili da Đilas nije u stanju bilo šta da završi, hajde da utvrdimo kako ni ugovore ne zna da pročita. Kada Đilas govori o obavezi grada da do 2019. izgradi metro, moram da mu objasnim da se radi o odredbi 9.1.1 Ugovora koja govori o vezi 'od granice projekta do najbližih linija tramvaja i metroa' - dodaje Vesić.
On ističe da se ne radi o obavezi države da izgradi metro, već da poveže projekat sa postojećim linijama tramvajskog saobraćaja danas i metroa sutra, kada se izgradi.
- A mi ćemo metro, za razliku od Đilasa, da izgradimo - poručio je Vesić.
On je istakao i da će kako projekat Beograd na vodi napreduje građani Beograda moći da se uvere za oko mesec dana kada bude otvoren novi bulevar koji je izgradio arapski investitor, a koji će se, prema predlogu predsednika Vučića, zvati Bulevar Vudro Vilson.
To je najveći bulevar koji je u poslednjih sedamdeset godina izgrađen u Beogradu čija je širina više od 40 metara i dužine oko 2 kilometara, koji će imati tri drvoreda, šest saobraćajnih traka, trotoare i biciklističke staze. Ili na proleće sledeće godine kada će arapski investitor urediti Savski trg na kome će biti postavljen monumentalni spomenik Stefanu Nemanji visine 15 metara. Dakle, ne samo da Beograd na vodi napreduje već se gradi i infrastruktura kao što su trgovi i bulevari ili kao što je bio Savski kej urađen pre dve godine - ukazao je Vesić.
Kako je rekao, siguran je da bi Đilas želeo da sve to što se gradi bude porušeno i uništeno kao što je na svom predizbornom skupu "zajedno sa partnerima Jankovićem i Jeremićem aplaudirao požaru u jednom stanu u Beogradu na vodi u kome su povređeni radnici".
- Razumem ga jer svaki izgrađeni kvadrat, svaka nova ulica ili trg na Beogradu na vodi je novi dokaz njegove neposposobnosti. A to su razumeli i građani pa je ovaj politički prodavac magle doživeo debakl na nedavnim gradskom izborima - naveo je gradski menadžer.