AKTUELNO

Pokret socijalista Novog Sada se nada da medijska pažnja koja je juče posvećena problemu nelegalnog auto-moto okupljališta na Mišeluku može da doprinese rešavanju problema koji su prepoznali i građani i odbornik Bojan Vulin i gradonačelnik Miloš Vučević.

Nažalost, na čelu gradskog veća za saobraćaj i puteve nalazi se Aleksandar Kravić iz LSV-a Nenada Čanka koji je divljao motornim sankama po centru grada, pa je teško očekivati da će oni razumeti probleme građana i brzo rešiti problem "Mišeluka".


Ipak, ovo nije jedini saobraćajni i bezbednosni problem Petrovaradina koji LSV komunalni eksperti ignorišu. Koristimo priliku da skrenemo pažnju javnosti da u ulici Račkoga koja je druga po dužini u Petrovaradinu i sa velikom frekvencijom svih vrsta transporta od ukrštanja sa ulicom Dinka Šimunovića, pa do izlaska iz Petrovaradina u dužini od gotovo dva kilometra nema ni jednog pešačkog prelaza. Odbornik Bojan Vulin je o tome već tri puta govorio i pozivao da se prelazi postave, ali je od nadležne uprave dobio odgovor da prelaza nema, jer to nije predviđeno planovima ignorišući realnu potrebu da se oni tamo postave.


Postavljanjem semafora na postojeći pešački prelaz u ulici Račkog na ukrštanju sa ulicom Dinka Šimunovića ne rešava se problem dva kilometra bez prelaza, a naredna "zebra" se nalazi tek na Paragovu.


Grad Novi Sad je učinio puno da se stanje u Petrovaradinu sa saobraćajem popravi, ali i dalje ima dosta toga što treba da se uradi. Pozivali smo javno Aleksandra Kravića da na zboru građana Petrovaradina sasluša naše probleme i da se napravi presek šta je sve MZ tražila, a šta je od toga urađeno i koji su još problemi koji mogu biti rešeni, ali Kravića kao i LSV očigledno više zanima hirotonisanje na Cetinju i murali na Vračaru nego muke pešaka u Račkoj ulici.


I Mišeluk i ulica Račkoga samo su novi dokazi da kadrovi LSV nisu nikakvi komunalni "eksperti" nego politikantski paraziti na budžetu Novog Sada i da je njihov ostanak na vlasti u gradu neodrživ.

Autor: