Gost iz Srbije, koji trenutno boravi u jednom poznatom hotelu u Malom Lošinju, prijavio je nestanak svog skupocenog sata Roger Dubuis limitirane serije, vrednog 50.000 evra. Incident se dogodio prvog dana njegovog boravka na hotelskoj plaži, 14. jula 2024. godine.
Prema informacijama dobijenim od oštećenog, gost se prijavio na recepciji hotela 13. jula. Osoblje hotela ga je ljubazno dočekalo i objasnilo pravila boravka, uključujući i činjenicu da pristup hotelskoj plaži imaju samo gosti i osoblje, uz upotrebu kartice koja se koristi i za ulazak u sobu.
Nažalost, već sutradan, u periodu od 15 do 16 i 30 sati, gost je primetio da mu je nestao skupoceni sat dok je boravio na plaži. Detaljan opis sata, serijski broj, kao i kopija kartice, nalaze se u policiji u Malom Lošinju, gde je odmah prijavljen nestanak.
Gost je odmah obavestio recepciju hotela i zatražio kontakt sa menadžerom. Osoblje ga je ubeđivalo da će sat biti pronađen, ali su istakli da osoba zadužena za nadgledanje kamera trenutno nije prisutna, te da će problem biti rešen ujutru. Uz konsultaciju sa advokatom, gost je odlučio da slučaj prijavi policiji.
Gostu iz Srbije u Nalom Lošinju ukraden sat vredan 50.000 evra pic.twitter.com/dr87Oq0RZi
— Silvana (@Silvana71376830) 22. јул 2024.
Inspektor je u prisustvu oštećenog kontaktirao direktorku hotela, koja je obećala da će omogućiti pristup kamerama sledećeg jutra, jer osoba zadužena za rad sa kamerama nije bila prisutna. Međutim, pristup kamerama nije bio omogućen ni tokom čitavog sledećeg dana, što je nateralo policiju da uputi zvaničan zahtev hotelu za pregled kamera. Hotel je kasnije dao objašnjenje da kamere nisu u funkciji.
Srpski turista je sutradan, šetajući pored kamere koja gleda direktno na plažu, utvrdio da kamera radi, te je napravio snimak mobilnim telefonom. Njegov advokat je izjavio da je fascinantno kako hotel ovakvog renomea nije kontaktirao njegovog klijenta niti mu pružio bilo kakvo objašnjenje. Advokat je istakao da je njegov klijent sve vreme boravka sarađivao sa policijom, koja je korektno radila svoj posao, te je izrazio nejasnoću oko opstrukcije od strane hotela.
Advokat je zamolio hotel da kontaktira njegovog klijenta i pokušaju da postignu dogovor, inače će preduzeti sve pravno-formalne mere u zaštiti prava, integriteta i dostojanstva svog klijenta. On je dodao da je ovo nečuveno i neobjašnjivo ponašanje menadžmenta jednog ovakvog hotela.
Autor: Redakcija