Gradski menadžer rekao je da je jutros u 5 sati u rad pušteno pet od ukupno šest traka na Brankovom mostu
- Vozači sada mogu da koriste tri trake iz pravca Starog dela grada prema Novom Beogradu. Iz pravca Novog Beograda prema starom delu grada dve trake, izuzev zaustavne trake koja će se koristiti za radove do februara, kada će biti gotov čitav most - rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, za rekonstrukciju mosta je odvojeno 210 miliona dinara ili oko 1.750.000 evra, jer radovi podrazumevaju zamenu 410 tona čelika, odnosno kompletna čelična konstrukcija na pešačkoj stazi zbog čega su radovi bili obimni i zahtevali su zaustavljanje saobraćaja u dve trake.
- Čim su uslovi dozvolili, odnosno čim smo završili postavljanje čelične konzoile, odmah smo oslobodili jednu traku i na taj način ćemo dati doprinos za saobraćaj da normalnije funkcioniše, jer je uvek u decembru u Beogradu pojačan saobraćaj i ovo je dobra vest za vozače - rekao je Vesić.
On je dodao da je Brankov most sastavljen iz tri mosta - stubovi su iz 1934. godine, jedan deo mosta je građen 1956, a druga polovina između 1974. i 1978. godine, i svaki deo mosta je u drugačijem stanju.
- Kada smo pre dve godine krenuli u rekonstrukciju pešačke staze nismo sanjali kakva smo oštećenja ispod zatekli. Prosto, morala je da se uradi temeljna rekonstrukcija mosta kako bi mogao da bude u normalnoj funkciji za građane.