Car se složio sa svakom reči!

U toku je emisija "Izbor potrčka", voditelj Milan Milošević je pokrenuo temu o anketama, zadrugarima je saopštio ko je ostavio prva tri mesta na anketi "najnelojalniji" i "najlojalniji", a onda im saopštio da je treće mesto na anketu "osoba koja ne podnosi kritike" zauzeo Filip Car. Reč je dobila Sandra Rešić.

Ja sam se sa njim svađam non stop, on odmah krene na mene, ne podnosi kritike, misli da je pametan, u 90 posto situacijama i jeste, pravi on poređenje, ne dozvoljava on da neko drugi priča, pa i ako kažemo nešto što ide u njegovu koristi. Čini mi se da ćemo pet godina ratovati oko nečega, on to strasno komentariše. Uvek ima to "ali", ne slaže se sa našim mišljenjem i mislim da se to neć promeniti u skorije vreme - rekla je Sandra.

Tako je, on ne prihvata kritike, ali sa mnom nije takav, prema svima ostalima jeste, neće da uvaži kritike, na pola razmišljenja mu nešto uleti i krene da priča. Mene on sasluša do kraja i tako razmišlja o tome. Ima on nekada dobra zapažanja, slabo ih primenjuje. Ima i katastrofalna, i da nije kriv, uvek će biti kriv. U situacijama gde je on upravu, nikada neće biti upravu zbog načina na koji on to izgovara, zato će on biti kriv za sve i svašta. Ako izuzmem sebe, on nema ni mišljenje niti sluša druge. Misli da su svi glupi - pričao je Đedović.
Ovo što je Đedović rekao je upravu, pogodi u srž, retko čije mišljenje uvažavam, retko kada ulazim u rasprave, svako greši i meni Bog ne može reči da nisam upravu kada jesam. Retko koga smatram inteligentnim, malo tu treba škole i šlifa da bih razumeo šta on priča - počeo je da priča Car.

U video - prilogu pogledajte detaljnije:

Autor: N.V.