Cilj je da se promeni način na koji koristimo mobilni telefon u zemlji i inostranstvu.
Da li nam je potreban četvrti operater?
Navikli smo na to da čekamo u redu, navikli smo na komplikovane račune iz kojih često nije jasno šta i koliko plaćamo. Navikli smo na to da u inostranstvu zaboravimo na korišćenje mobilnog telefona. Navikli smo na netransparentne cene poziva.
Uspeh viber i whatsapp servisa nam pokazuje da su korisnici spremni da prihvate novine koje im olakšavaju komunikaciju. U poređenju sa ovakvim servisima, klasični mobilni operateri izgledaju zastarelo.
Novi mobilni operater na srpskom tržištu, Globaltel, najavljuje revoluciju na ovom polju
Globaltel želi da promeni način na koji koristimo mobilni telefon u zemlji i inostranstvu. Objavljuje rat čekanju u redu, netransparentnim cenama i računima i na taj način želi da oslobodi korisnike – da im pruži jedan telefon za ceo svet.
O samoj ponudi i usluzi, Globaltel za sada ne otkriva gotovo ništa. Sve što treba da znamo, objavljeno je na dan lansiranja, 13. decembra.
Po nekim informacijama na projektu su radili stručnjaci iz Kine, Sjedinjenih Država i Srbije, a čitav projekat je nastao sa namerom da se potpuno promeni način korišćenja mobilnog telefona u celom svetu.
Kolika je verovatnoća da se stvari suštinski promene u ovom polju? Uprkos tome što tehnologiju usvajamo veoma brzo, odnosi i princip rada mobilnih operatera se nije promenio. Zato nam još jedan operater koji nudi isto nije potreban. Ono što nam zaista treba je osveženje i promena.
Da li će Globaltel održati svoje obećanje, ostaje da vidimo.
J. Stanković