Za portal Pink.rs je otkrila da je za nju prva sezona "Pinkovih zvezdica" veliko otkrovenje.

Leontina Vukomanović, jedna od članica žirija "Pinkovih zvezdica", i u petom krugu najpopularnijeg muzičkog takmičenja na ovim prostorima ocenjivaće nastupe najtalentovanijih mališana iz regiona.

Ona je priznala da uživa u interpretacijama svih kandidata koji su se prijavili za ovo takmičenje, a evo kako ona komentariše nastupe sve dece i šta očekuje od predstojećih krugova.

Mene uvek zapanji razlika između krugova u smislu same interpretacije. Pozitivno iznenađenje je što vidim koliko napreduju, oni se trude da usvoje sve naše kritike i primedbe, naravno, i da potenciraju ono što im je pohvaljeno i da se onda pojave bolje i originalniji. Neretko nas i oduševe nekakvim novim talentima koje nam pokažu iz kruga u krugu. Vreme prolazi i sve se sleže na svoje mesto i oni uspevaju da pokupe sve žonglerske loptice što bi trebalo da čini jedan scenski nastup, nije samo pevanje, artikualcija, ponašanje na sceni, stajlnig. Oni sve to uspevaju iz kruga u krug da postave na svoje mesto. Već u petom krugu smatram da će se pojaviti mnogo temeljniji kada su u pitanju pesme i nastupi koje su pripremili. Već od šestog kruga kada kreću pomoći plesača, onda sve bude kao neki profesionalni festival za decu - oduševljena je bila Leontina.

Kako je zadivljena sa nastupima i pokazanim talentom dece, ona nije mogla da izdvoji svog favorita, već je dala malo širu sliku i objasnila ko je po njenom mišljenju znatno napredovao.

Izdvajaju se deca koja su već bila u takmičenju i onda su se pojavila ponovo i zasijala nekim potpuno novim sjajem. Takav je i Luka, mala Fani, Ognjen Repanović i još neka deca, ne bih sada da ih najbrajam da ih ne bih zaboravila. Za njih mi je posebno drago što ih gledam u ovoj sezoni. Nemam nijednog favorita. Više bih volela da imamo 16 favorita nego jednog i stvarno je tako - bila je iskrena ona.

Kako je Leontina ispratila sve sezone "Pinkovih zvezdica", ona je za portal Pink.rs otkrila kakva zapažanja nosi iz prethodnih serijala.

Prva sezona je bila jedno otkrovenje. Nov je bio format, prijavila su se deca raznih uzrasta. Imali smo decu sa različitim nivoima. Nismo toliko mogli da merimo pevanje jedne male Marije Serdar i da je uporedimo sa 4,5 godina mlađom nekom kandidatkinjom, ili Pavlom, on je bio najmlađi, imao je šest ipo godina kada se pojavio. Ta prva sezona je donela neke autentične talente. Potpuno posebne ličnosti je donela ta sezona, i druga i treća su donele nove generacije, ali kažu uvek se pamti ono prvo - objasnila je ova članica žirija.

S obzirom na to da su se za ovo muzičko takmičenje prijavile različite generacije talentovanih mališana, to izaziva i određenu barijeru prilikom davanja komenatara, a članovi žirija se trude da pronađu adekvatan način na koji će im reći kako pohvale, tako i zamerke.

Naravno da imam barijeru, ne samo da ublažite na nivo dece koji imaju određeni broj godina da bi vas razumela pre svega. Ako detetu od šest godina pričate da je promašio intonaciju, ono će vas gledati potpuno bledo, jer neće shvatiti šta to znači. Trudimo se i da budemo blagi sa tim komentarima i da tim komentarima ono što je bilo lepo i da se ne obaziremo previše na to ružno, da ih ne bismo demoralisali - završila je Leontina.

Najtalentovaniju decu ste navikli da gledate u ovom zabavnom programu, zato ne propustite fenomenalnu emisiju "Pinkovih zvezdica" u petak, 16. marta, posle 21:30h samo na TV Pink!

D. B.

#Leontina Vukomanović