AKTUELNO

Poznatoj pevačici polazi za rukom da za male pare izgleda atraktivno i skupo.

Pevačice sa domaće javne scene za potrebe snimanja editorijala ili muzičkih spotova često angažuju domaće kreatore koji, specijalno za njih i za tu priliku, šiju skupocene kostime, što nije slučaj sa Katarinom Ostojić Kajom.

Foto: Youtube

Ona je rešila da uštedi vreme i preskoči uzimanje mera i iscrpljujuće višesatne probe kostima, pa se odlučila za praktični vid kupovine - preko interneta, u duhu njenog novog singla "Ljubav preko interneta".

Kaja nije želela da svoje vreme troši na odlaske kod kreatora, pa je jednim klikom sa svog mobilnog telefona poručila kreaciju sa popularnog kineskog sajta, što se ispostavilo kao odličan potez, budući da na novim fotografijama izgleda nikad bolje.

Iako na fotografiji izgleda kao milion dolara, Kaja je ovaj efekat postigla sa nepunih 13 dolara, što je nešto manje od hiljadu i po dinara, koliko košta ovaj kineski kupaći kostim koji je obukla.

Foto: Aliexpress Printscreen

Uzme li se u obzir i činjenica da je imala i besplatnu poštarinu iz daleke Kine za ovaj odevni predmet, nema sumnje da je Kaja prošla nikad bolje i da je za male pare uspela da ubedi javnost da na njoj sve "puno košta", k'o što bi rekla njena koleginica Dara Bubamara.

Foto: Aliexpress Printscreen

D. T.

#Dara Bubamara

#Garderoba

#Internet

#Kaja Ostojić

#Kina

#pevačica

#spot

'