AKTUELNO

Dragan Ðilas bi da nastavi sa pljačkom i završi započeti posao!

Gradski menadžer Goran Vesić ocenio je da je dobro to što je Dragan Ðilas tako pompezno najavio svoju kandidaturu na beogradskim izborima jer je podsetio građane na vreme kada je vladao Beogradom, a koje su obeležile afere, skandali i rasipanje narodnih para, ali je očito da mu nije bilo dovoljno pljačke i sada bi da završi započeti posao.

U odgovoru Ðilasu, Vesić kaže da je zapajen izjavom bivšeg gradonačelnika koji tvrdi da Beograd danas nije bezbedan grad.

Izgleda, podseća Vesić, da je Ðilas zaboravio da je u vreme dok je vladao Beogradom desetogodišnja devojčica Tamara Džolić na protestu stanovnika Resnika, ispred Skupštine grada. dobila udarac od njegovog obezbeđenja.

Foto: Tanjug

Ðilas je izgleda, podseća takođe gradski mendžer, zaboravio slučaj Miroslava Rankovića iz Ralje, koji je dobio udarac od tadašnjeg predsednika Gradskog odbora DS Aleksandra Šapića koji je u ovom slučaju bio Ðilasov telohranitelj.

U prilog tome Vesić navodi podatke koje je ranije danas izneo ministar Nebojša Stefanović da je ukupan kriminalitet u Srbiji u prvih devet meseci 2016. godine smanjen je za 5,4 odsto u odnosu na isti period 2015, te da je rasvetljeno nešto više od polovine svih krivičnih dela.

-Sada će o bezbednosti da priča čovek čiji su saradnici tukli građane Beograda - konstatuje Vesić u odgovoru Ðilasu.

Komentarišući izjavu Ðilasa da je njegova vlast za rekonstrukciju Bulevara oslobođenja dobila nagradu EU, Vesić kaže da je to moguće, alii da se seća da je, kako kaže, neke nagrade bivši gradonačelnik kupovao kao onu u Dablinu kada se hvalio da je Beograd proglašen gradom budućnosti a potom se ispostavilo da je ta nagrada plaćena iz budžeta grada.

-Dakle, onim što je uradio na Bulevaru Ðilas je najviše nagradio sebe i svoje saradnike jer su dali posao kompaniji koja je bila za milijardu dinara skuplja od najeftinije ponude. I posle se čudi zašto njegovi saradnici odgovaraju - naveo je Vesić u pisanoj izjavi.

Na tvrdnju Ðilasa da on i njegovi saradnici nisi imali koristi od vladavine Beogradom, Vesić odgovara pitanjem:"Pa otkud njegovom najbližem saradniku Aleksandru Bjeliću, bivšem menadžeru Beograda novi džip od 100.000 evra sa platom od 117 hialjada dinara".

Vesić kaže da mu je smešno kada Ðilas kaže da su u njegovo vreme na čelu gradskih preduzeća bili uspešni profesionalci.

Đurić pozvao građane Leposavića da glasaju za Srpku listu

-Pa dok je on bio gradonačelnik upravljački vrh JKP Gradska čistoća imao je generalnog direktora, zamenika generalnog direktora, dva izvršna direktora, tri pomoćnika generalnog direktora, 12 savetnika generalnog direktora, osam direktora raznih sektora, dvadesetak pomoćnika direktora sektora, sijaset raznih rukovodilac službi sa visokim koeficijentom", naveo je gradski menadžer i dodao:

-Na čelu Gradske čistoće bio je partijski kadar Aleksandar Stamenković, čovek bez ikakvog radnog iskustva. Javna preuduzeća Ada Ciganlija i Tašmajdan vodili su ljudi čija je jedina kvalifikacija bila zaposlenje u Narodnoj kancelariji Predsednika Republike koju je takođe vodio Dragan Ðilas. Samo je Tašmajdan te godine napravio gubtak od 49 miliona dinara a Ada 4 miliona dinara. Danas oba preduzeća posluju bez subvencija i sa dobitkom. Direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Boris Ranković je pre tog mesta radio kao pravnik u Predsedništvu a pre toga pravnik u KK Crvena zvezda.

Ðilasa, ističe Vesić, treba da bude sramota da priča o Gradskoj čistoći jer je to preduzeće uništio kada ih je naterao da kupi zgradu Ineksa u kojoj je sada gradska uprava a koja joj uopšte nije potrebna.

U ovu investiciju za koju, kaže Vesić, Gradska čistoća sigurno nije trebalo da daje novac otišlo je, što direktno, što indirektno deset miliona evra.

Ističe da je „Gradska čistoća“ je uzimala kratkoročne pozajmice da bi isplatila zarade zaposlenima. To preduzeće je 2013. imalo dobit od 33 miliona dinara i poslovalo je na ivici egzistencije, a tri godine kasnije (2016) 952 miliona dinara dobiti.

-Đilas je uništio gradska preduzeća. Reformom javnog sektora u 2014. ostvarili smo neverovatne rezultate. Ranije je iz budžeta novac izdvajan za javna preduzeća, a sada ta ista preduzeća doprinose gradskom budžetu. Koliki je pomak najbolje govori to što je 2013. godini u budžet prebačeno 633 miliona, a ove godine 4,5 milijardi dinara. 2014. godine smo zatekli javni sektor koji je proizvodio „minus“, imali smo javna preduzeća sa gubitkom od skoro 1.5 milijardi dinara, a dve godine kasnije (2016) javni sektor je „u plusu“ gotovo 3,8 milijardi dinara. JKP „Beograd put“ je za dve godine napravio pozitivan pomak od milijardu i po dinara, a JKP „Parking servis“ je 2013. godine imao dobit od 49 miliona dinara, da bi 2015. godine imao dobit od 613 miliona dinara, što je 13 puta više - naveo je gradski menadžer.

Treba li, pita Vesić, da podseća da su u Ðilasovo vreme kupljeni autobusi za GSP poljskog Solarisa umesto domaćeg Ikarbusa.

Milan Ivanović ZA PINK: Cilj pojedinaca je da umanje srpski uticaj na KiM, ali će narod prozreti prljavi plan! (VIDEO)

Za 200 autobusa je, kaže, umesto 300.000 evra po autobusu, moglo da se da 200.000 evra našem domaćem Ikarbusu i da se istovremeno pomogne domaća industrija kojoj je pomoć neophodna, a da se uštedi skoro 20 miliona evra u budžetu Beograda.

-Ðilasa stvarno treba da bude sramota kada priča o dugu koji je ostavio u Beogradu. Ukupan dug koji smo zatekli iznosio je 1,2 milijarde evra ili oko 700 evra po glavi stanovnika. Dragan Ðilas je porodiljama i trudnicama dugovao 400 miliona dinara a na isplatu se čekalo i po godinu i više dana a sada priča kako je grad smanjio nadoknade sa pedeset na deset hiljada. Deset hiljada dinara dodatne pomoći primaju zaposlene porodilje a nezaposlene 35 hiljada dinara. Ali mi naše obaveze tim ženama isplaćujemo u dan. Ne lažemo ih da će dobiti pare koje nemamo kao što je to radio Ðilas - ukazao je Vesić.

Gradski menadžer kaže da vidi da Ðilas ćuti kada je u pitanju afera sa nabavkom podzemnih kontejnera.

-Veliki stručnjak koga je postavio za direktora Čistoće kupio je 1.950 kontejnera koji su pokazali ozbiljne nedostatke u njihovom kvalitetu, jer ovi proizvodi nisu bili vodo-nepropusni, zbog čega su se punili kišnicom, rđali i propadali. Građani mogu svaki dan da vide ove rezultate Ðilasovog rada. Bacio je na ove kontejnere 5 miliona evra i još pet na kupovinu kamiona i njihovu ugradnju - naveo je takođe gradski menadžer.

Govoreći o mostu na Adi, Vesić ističe da je taj "Ðilasov most" primer rasipanja para.

Prvobitno je, kaže, 2008. godine ugovorena njegova izgradnja za 124,5 miliona, ali su troškovi tokom gradnje značajno narasli pa je cena odmah podignuta za 35 miliona evra više od planiranog.

Kako bi ovaj most sa kosim zategama bez pristupnih saobraćajnica bio samo turistička atrakcija grada, tako su troškovi gradnje njegovih prilaza neraskidivi deo celine mosta, ističe Vesić i dodao da je petlja "Radnička" koštala je 75,1 milion evra.

Nedavno su završene pristupne saobraćajnice do Tošinog bunara koja je koštala 13 miliona evra, petlja

#Dragan Đilas

#Goran Vesić

'