AKTUELNO

Online kupci budite oprezni!

Kupovina putem interneta je u svetu odavno praksa, a u Srbiji je poslednjih godina sve popularnija.

Robu koju poručite plaćate pouzećem, ali i karticom što je sve češći slučaj. Na internetu je ponuda raznovrsnija, a cene su povoljnije nego u radnjama. Kada na sve te pogodnosti dodamo i komfor robe koja stiže na kućnu adresu , što nas spasava sata koje provodimo u šoping centrima, to nam dođe kao olakšavajuća okolnost.

Ipak, mnogima ni ne pada na pamet da je moguće da vas na ovaj način prevare - bilo je slučajeva kad su ljudi umesto laptopova dobijali drvene daske, umesto mobilnih telefona cigle i slično.

Ekipi našeg portala javila se izvesna Jovana iz Beograda koja se požalila da je za svoju četvorogodišnju devojčicu preko Instagrama naručula haljinu, a dobila je praktično KRPU.

Ovako haljina izgleda na slici:

Foto: Printscreen Instagram

A Jovani je stiglo ovo:

Foto: Pink.rs

Foto: Pink.rs

Za ovu krpu platila je 1.600 dinara i izrevoltirana činjenicom da je prevarena, upozorila je svoje pratioce da ne naručuju sa ove stranice. Zatim je, istražujući internet, za Jovanu usledio novi šok.

Naime, ispostavilo se da je konkretno ova haljina naručena preko popularnog kineskog sajta "AliExpress", da je tamo plaćena od šest do devet dolara (cena varira od veličine koja vam je potrebna), a da ju je zatim vlasnik Instagram stranice preko koje ju je Jovana naručila, preprodao po skoro duplo većoj ceni.

Foto: Printscreen

- Na svom Instagramu sam objavila fotografiju onoga što sam naručila i onoga što sam dobila, a uz to sam tagovala stranicu sa koje sam obavila porudžbinu. Nisam dobila nikakvu povratnu informaciju od stranice, a nakon dva sata videla sam da su ponovo objavili reklamu za istu haljinicu – kaže nam Beograđanka i dodaje:

"Haljina je katastrofa! Ovako nešto mi se nikada nije desilo".

Ovo nije usamljen slučaj. Krajem prošle godine prevarena je još jedna korisnica koja je kupovala na istom nalogu, ali putem Fejsbuka.

Gordana je naručila svečanu faljinu za devojčice, ali predmet koji je dobila nema nikakve sličnosti sa poručenim, osim kada je reč o boji.

Kako je rekla, htela je da obraduje unuku za Novu godinu.

- Htela sam da joj poklonim haljinicu kao iz snova, a poslali su mi krpu sa jeftinim tilom i postavom. Užas! - kaže oštećena Gordana.

Prema njenim rečima, reklamaciju nisu usvojili već su rekli da se to predmet sa slike, ali da na devojčici izgleda drugačije?!

Foto: Facebook Printscreen

Dakle, ukoliko se odlučite za online kupovinu, svakako je važno da se dobro informišite o internet sajtu ili o osobi koja nudi prodaju određenog proizvoda putem društvenih mreža.

#Garderoba

#Prevara

#Prodaja

'