Hvala vam na ukazanom poverenju.
Dan iza nas Pink je završio kao najgledaniji komercijalni emiter, govore zvanični podaci agencije Nilsen Audience Mensurment. Pink je ostvario značajnu prednost u ciljnoj grupi ženske publike, pa je tako daleko iza sebe u ovoj kategoriji gledalaca ostavio i Javni servis Srbije.
Kako se finale najgledanijeg rijalitija bliži, ne jenjava intersovanje za naš format „Zadruga“ koji je u danu iza nas pratilo više od 27% publike, a emisija „Zadruga Izbacivanje“ je najgledanija zabavna emisija svih TV emitera. Značajan udeo u gledanosti ostvarila je i specijlana emisija „Zadruga-Gledanje ljubavnih priloga“ sa približno 1.100.000 gledalaca, kao i ostala uživo uključenja u najpoznatiji kompleks na Balkanu.
Serijski program, već tradicionalno nalazi se u samom vrhu, pa su tako serije „Ćerke“, „Elif“, i „Istanbulska nevesta najgledaniji serijski program.
Informativni program naše televizije nastavlja lidersku poziciju među svim komercijalnim emiterima. „Nacionalni dnevnik“ najgledanija je informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede ga „Popodnevni dnevnik“ kao i „Nacionalni dnevnik u 13“. Jutro je rezervisano za „Novo jutro“ koje je i u danu iza nas ostvarilo daleko bolje rezultate u odnosu na slične sadržaje drugih emitera.
Hvala vam na poverenju. Vaša TV Pink.