AKTUELNO

Televizija Pink je tokom subote bila najgledanija televizija u Srbiji, dok je u petak i nedelju bila najgledanija komercijalna televizija, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: TV Pink Printscreen

Kada je reč o gledanosti tokom ceremonije otvaranja ELITE 9, televizija Pink bila je neprikosnoveni lider u odnosu na sve komercijalne emitere, ali i Javni servis Srbije. U ovoj neverovatnoj noći, u periodu merenja gledanosti od 21 čas do 2 časa ujutru, uz televiziju Pink i ELITU bilo je više od 1.000.000 gledalaca u Srbiji – čime je početak ELITE 9 bio ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama.

Foto: Pink.rs

Sa čak 23 odsto udela u gledanosti, otvaranje najvećeg televizijskog projekta ELITA 9 je u periodu od 21 čas do 2 časa ujutru bilo gledanije od Javnog servisa Srbije i gledanije od svih preostalih komercijalnih emitera zajedno. Osim u totalu, televizija Pink je tokom spektakularne ceremonije otvaranja ELITE 9 bila višestruko gledanija od svih televizija i u posebnim grupama gledalaca: useljene učesnika u Belu kuću od 21 čas do 2 časa ujutru pratilo je 20 odsto publike starosti od 18 do 49 godina.... 23 odsto publike sa teritorije Beograda..... 25 odsto gledalaca iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.... i 21 odsto urbane populacije!

Foto: Pink.rs

Potpuna dominacija televizije Pink i ELITE 9 vidi se u rezultatima merenja gledanosti od 2 ujutru do završetka useljenja. U tom periodu, televizija Pink bila je neprikosnovena u svim kategorijama gledalaca – kako među komercijalnim televizijama, tako i u odnosu na Javni servis Srbije. Sa 32 odsto televizijskog auditorijuma, televizija Pink je u toku superfinalne noći bila skoro duplo gledanija od svih ostalih televizija sa nacionalnom frekvencijom zajedno! Početak ELITE 9 je od 2 ujutru do kraja useljenja pratilo 23 odsto publike starosti od 18 do 49 godina.... 24 odsto publike sa teritorije Beograda..... 25 odsto gledalaca iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.... i 23 odsto urbane populacije!

Foto: TV Pink Printscreen

Ceremonija otvaranja ELITE 9 bila je neprikosnovena u kategoriji ženske publike. Sa 54 odsto ženske publike u periodu od 2 ujutru do proglašenja pobednika, televizija Pink je bila čak 19 puta gledanija od Javnog servisa Srbije i svih preostalih televizija sa nacionalnom frekvencijom zajedno! Superfinale ELITE 8 pratilo je 44 odsto ženske populacije starosti od 18 do 49 godina – to znači da je skoro svaka druga žena starosti od 18 do 49 godina bila uz televiziju Pink i završnicu najgledanijeg rijalitija na Balkanu! Superfinalnu noć ELITE 8 pratilo je neverovatnih 51 odsto ženske publike starosti od 18 do 49 godina iz urbanih sredina!

Potpuna dominacija vidi se i u kategoriji ženske publike – početak „ELITE 9“ sinoć je u periodu od 21 čas do 2 časa ujutru pratilo neverovatnih 29 odsto žena. To znači da je televizija Pink u kategoriji ženske publike bila skoro duplo gledanija nego svi preostali emiteri zajedno. U periodu merenja gledanosti od 2 ujutru do kraja ceremonije otvaranje, uz televiziju Pink bilo je 40 odsto ženske publike, kao i 36 odsto ženske publike starosti od 30 do 49 godina!

Foto: Pink.rs/Pixabay.com

Elita 9: Izbor za Mis i Mistera – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 24 odsto ženskog auditorijuma

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Autorska emisija Sanje Marinković Magazin In bila je najgledanija zabavna emisija u svom terminu

Milionski auditorijum pratio je najgledaniju emisiju o poznatima Premijera: Vikend specijal

Foto: TV Pink Printscreen

Televizija Pink bila je apsolutni lider u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je tokom vikenda ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama

Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik

Novo jutro – 15 odsto televizijskog auditorijuma

Novo vikend jutro je sa blizu 800.000 gledalaca bilo 4. najgledanija emisija u danu i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji

Foto: TV Pink Printscreen

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić uručuje ugovore o zapošljavanju zdravstvenim radnicima koji se vraćaju iz dijaspore – 16 odsto televizijskog auditorijuma

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Klopka ljubavi, Oteta, Sudbina i Familija

Foto: Promo

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!

Autor: A.A.