Televizija Pink je tokom božićnih praznika bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Pretres nedelje sa Milanom – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Božićni ručak u najgledanijem rijalitiju Elita 8
Elita 8: Žurka – 19 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 14 odsto ženskog auditorijuma
Najgledanija late night emisija Ami G Show – 15 odsto ženskog audtorijuma
Milionski auditorijum pratio je praznično izdanje najgledanije emisije o poznatima Premijera: Vikend specijal
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom vikenda ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Novo jutro je sa blizu 1.200.000 gledalaca bilo 4. najgledanija emisija u danu i apsolutno najgledaniji jutarnji program u Srbiji
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić na Badnji dan ugostio srpsku decu iz Rumunije i Crne Gore – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Aleksandra Aras