Televizija Pink je poslednjeg vikenda u 2024. godini bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, među gledaocima sa teritorije Beograda kao i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Gledanje snimaka – 16 odsto ženskog auditorijuma
Elita 8: Vanredno ubacivanje – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma
Elita 8: Pitanja novinara – 29 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 34 odsto ženskog auditorijuma
Elita 8: Nominacije – 25 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 30 odsto ženskog auditorijuma
Elita 8: Video poruke porodica elitarima – 16 odsto ženskog auditorijuma
Elita 8: Izbacivanje – 17 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Zvezde Granda: Specijal – 16 odsto ženskog auditorijuma
Autorska emisija Sanje Marinković Magazin In – 15 odsto ženskog auditorijuma
Najgledanije muzičko takmičenje Zvezde Granda pratilo je 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.200.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su 3. najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Milionski auditorijum pratio je najgledaniju emisiju o poznatima Premijera: Vikend specijal
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom vikenda ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13 i Popodnevni dnevnik
Novo jutro – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Novo vikend jutro je sa blizu 1.100.000 gledalaca bilo 4. najgledanija emisija u danu na svim televizijama i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji
Gostovanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića u najgledanijem političkom talk show-u Hit Tvit pratio je milionski auditorijum. Sa više od 1.000.000 gledalaca, Hit Tvit bio je 6. najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Otvaranje brze saobraćajnice Šabac-Loznica – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Jovana Nerić