Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, kao i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Žurka – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 14 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 17 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 17 odsto ženskog auditorijuma
Najgledaniju late night emisiju Ami G Show pratilo je 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.000.000 gledalaca, Ami G Show je bio 3. najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Sednica Vlade Srbije kojoj je prisustvovao predsednik Srbije Aleksandar Vučić – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarila je serija Oteta, serije Tri sestre zauzela je 5. mesto na listi najgledanijih formata, a serije Fatalna ljubav i Oteta ušle su u top 10 najgledanijih formata u danu na svim televizijama
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Aleksandra Aras