AKTUELNO

Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među publikom starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godinai među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.

Foto: TV Pink Printscreen

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

ELITA 8: Žurka – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma

Foto: Pink.rs/Pixabay.com/Pink.rs/Z. Veljković

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 15 odsto ženskog auditorijuma

Premijera – 14 odsto ženskog auditorijuma

Ekskluzivno – 15 odsto ženskog auditorijuma

Najgledanija late night emisija Ami G Show – 17 odsto ženskog auditorijuma

Foto: TvPink

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera

Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik

Foto: TV Pink

Novo jutro – 15 odsto televizijskog auditorijuma

Izbori u Americi sa Jovanom Jeremić: Uključenje iz izbornog štaba Kamale Haris – 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!

Autor: Marija Radić