Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među publikom starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godinai među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA 8: Žurka – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 15 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 14 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 15 odsto ženskog auditorijuma
Najgledanija late night emisija Ami G Show – 17 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Novo jutro – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Izbori u Americi sa Jovanom Jeremić: Uključenje iz izbornog štaba Kamale Haris – 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Marija Radić