Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu i među publikom starosti od 18 do 49 godina, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA 8: Pitanja gledalaca – 19 odsto ženskog auditorijuma
ELITA 8: Gledanje snimaka – 24 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 33 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Premijera – 15 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 16 odsto ženskog auditorijuma
Brak na neviđeno – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Izbori u Americi sa Jovanom Jeremić – 22 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 29 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Marija Radić