AKTUELNO

Televizija Pink je tokom nedelje bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u petak i subotu bila ubedljivo najgledanija televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.

Foto: TV Pink Printscreen

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

ELITA: Gledanje snimaka – 19 odsto ženskog auditorijuma

ELITA: Pitanja novinara – 27 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 32 odsto ženskog auditorijuma

ELITA: Nominacije – 27 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 38 odsto ženskog auditorijuma

Foto: Pink.rs

ELITA: Specijal – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 24 odsto ženskog auditorijuma

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma

Premijera – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma

Ekskluzivno – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 22 odsto ženskog auditorijuma

Zvezde Granda: Specijal – 16 odsto ženskog auditorijuma

Magazin In je sa 18 odsto ženskog auditorijuma ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama

Foto: Logo

Muzičko takmičenje Zvezde Granda pratilo je 22 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma. Sa skoro 1.200.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama

Premijera: Vikend specijal – 16 odsto ženskog auditorijuma

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama

Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik

Pinkove sportske vesti – 19 odsto televizijskog auditorijuma

Novo vikend jutro je sa više od 1.100.000 gledalaca bilo 3. najgledanija emisija u danu i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji

Najgledaniji politički talk show Hit Tvit – blizu 900.000 gledalaca

Foto: TV Pink Printscreen

Milionski auditorijum pratio je predizborni skup Aleksandra Vučića ’Srbija ne sme da stane’ u Kraljevu

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić primio učenike i nastavnike sa Kosova i Metohije – 16 odsto televizijskog auditorijuma

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Ranjeno srce

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!

Autor: Pink.rs