Televizija Pink je tokom nedelje bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u petak i subotu bila ubedljivo najgledanija televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA: Gledanje snimaka – 19 odsto ženskog auditorijuma
ELITA: Pitanja novinara – 27 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 32 odsto ženskog auditorijuma
ELITA: Nominacije – 27 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 38 odsto ženskog auditorijuma
Foto: Pink.rs
ELITA: Specijal – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 24 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 22 odsto ženskog auditorijuma
Zvezde Granda: Specijal – 16 odsto ženskog auditorijuma
Magazin In je sa 18 odsto ženskog auditorijuma ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Foto: Logo
Muzičko takmičenje Zvezde Granda pratilo je 22 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma. Sa skoro 1.200.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Premijera: Vikend specijal – 16 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Pinkove sportske vesti – 19 odsto televizijskog auditorijuma
Novo vikend jutro je sa više od 1.100.000 gledalaca bilo 3. najgledanija emisija u danu i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji
Najgledaniji politički talk show Hit Tvit – blizu 900.000 gledalaca
Foto: TV Pink Printscreen
Milionski auditorijum pratio je predizborni skup Aleksandra Vučića ’Srbija ne sme da stane’ u Kraljevu
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić primio učenike i nastavnike sa Kosova i Metohije – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Ranjeno srce
Foto: TV Pink Printscreen
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Pink.rs