Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu i među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA: Gledanje snimaka – 25 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 33 odsto ženskog auditorijuma
Foto: Pink.rs/Jelena Simonović
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 17 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 17 odsto ženskog auditorijuma
Brak na neviđeno – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 17 odsto ženskog auditorijuma
Foto: Logo
Trenutak iz sna – 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Foto: TV Pink Printscreen
Novo jutro – 17 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Veliko finale druge sezone hit domaće serije Zakopane tajne pratio je milionski auditorijum
Foto: TV Pink Printscreen
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Ranjeno srce
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: