Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA: Pitanja gledalaca je pratilo 25 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 33 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Foto: TV Pink Printscreen
Premijera je imala 19 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 22 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno je imalo 19 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 22 odsto ženskog auditorijuma
Emisija Paparazzo lov je sa 19 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 23 odsto ženskog auditorijuma ušla u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je gledalo 19 odsto televizijskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Ranjeno srce
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: