Televizija Pink je tokom petka i subote bila ubedljivo najgledanija televizija u Srbiji, dok je u nedelju bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među među gledaocima sa teritorije Beograda i među urbanom populacijom, dok je od svih komercijalnih televizija bila gledanija među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.
Televizija Pink bila je apsolutni lider u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je sa 17 odsto televizijskog auditorijuma ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Nacionalni dnevnik: Specijalno izdanje je sa blizu 1.600.000 gledalaca u petak bio ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13 i Popodnevni dnevnik
Novo vikend jutro je sa više od 1.000.000 gledalaca bilo druga najgledanija emisija u danu na svim televizijama i apsolutno najgledaniji jutarnji program u Srbiji
Gostovanje Jelene Karleuše, Dejana Tomaševića i Darka Glišića u najgledanijem političkom talk show programu Hit Tvit sinoć je pratio milionski auditorijum. Sa gotovo 1.200.000 gledalaca, Hit Tvit sinoć je bio ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Obraćanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića – 19 odsto televizijskog auditorijuma
Izjava za medije predsednika Srbije Aleksandra Vučića uživo iz Podgorice – 21 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarila je i serija Fatalna ljubav
Milionski auditorijum je bio uz Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 16 odsto ženskog auditorijuma
Zvezde Granda: Specijal – 19 odsto ženskog auditorijuma
Magazin In – 16 odsto ženskog auditorijuma
Muzičko takmičenje Zvezde Granda je sa 26 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 30 odsto ženskog auditorijuma zauzelo 2. poziciju na listi najgledanijih emisija u danu na svim televizijama. Sa blizu 1.300.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su aposlutno najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Najgledanije dečije muzičko takmičenje Pinkove zvezdice pratio je milionski auditorijum
Premijera: Vikend specijal – 15 odsto ženskog auditorijuma
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijalitiji:
Zadruga 6: Gledanje snimaka – 18 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 6: Pitanja novinara – 22 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 37 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 6: Nominacije – 28 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 39 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 6: Izbacivanje – 19 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Autor: