AKTUELNO

Hvala vam na ukazanom poverenju.

Još jedan vikend protekao je u znaku televizije Pink – prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink bila je najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u petak bila gledanija i od Javnog servisa Srbije. Pored totala, televizija Pink ostvarila je prednost i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom sva tri dana vikenda, televizija Pink je bila neprikosnoveni lider u kategoriji ženske publike u odnosu na sve televizije.

Foto: TV Pink Printscreen

Centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je tokom vikenda bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Jutarnji dnevnik“, „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik“. „Novo jutro“ je u petak pratilo čak 19 odsto auditorijuma, te je bilo gledanija od jutarnjih programa svih komercijalnih televizija, dok je direktan prenos obraćanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića na televiziji Pink pratilo 23 odsto gledalaca.. Nedelju je na televiziji Pink obeležio najgledaniji politički talk show „Hit Tvit“ koji je pratilo skoro 1.300.000 gledalaca.

Foto: TV Pink

Foto: Pink.rs

I zabavni program bio je izbor milionske publike. U petak su se na listu najgledanijih emisija upisale kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno“, dok je subota bila rezervisana za reprizno izdanje emisije „Paparazzo lov“, kao i za autorsku emisiju Sanje Marinković „Magazin In“. Nedelju je obeležio najhumaniji TV serijal „Kuća od srca“, dok je milionska publika bila uz najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“.

Foto: TvPink

Verna Pinkova publika bila je uz naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Vikend su obeležila i dešavanja u „Zadruzi 4“. Pored direktnih ukljucenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, milionska publika pratila je emisije „Gledanje snimaka“, „Nominacije“ i „Pitanja novinara“, dok je 22 odsto auditorijuma pratilo emisiju „Izbacivanje“.

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Podsećamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink