Vikend za nama protekao je u znaku televizije Pink – prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink je bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u subotu bila gledanija i od Javnog servisa Srbije.
Pored totala, televizija Pink bila je gledanija i među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom sva tri dana vikenda, televizija Pink bila je neprikosnoveni lider u kategoriji ženske publike u odnosu na sve emitere.
„Nacionalni dnevnik“ je sa skoro 1.200.000 gledalaca i u danima vikenda bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede ga „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik”.
Uz najgledaniji politički talk show „Hit Tvit“ sinoć je bilo skoro 1.400.000 gledalaca! Tokom petka, „Novo jutro“ je sa 20 odsto udela u gledanosti bilo najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa.
Na listu najgledanijih formata u subotu su se upisali reprizno izdanje „Paparazzo lova“, kao i autorska emisija Sanje Marinković, „Magazin In“, koja je ušla u top 10 najgledanijih emisija na svim televizijama.
U nedelju je uz „Kuću od srca“ bilo 17 odsto auditorijuma, dok je najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“ pratilo blizu 1.300.000 gledalaca.
Verna Pinkova publika bila je uz naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.
Pored direktnih uključenja u „Zadrugu 4“, milionska publika bila je uz emisije „Gledanje snimaka“, „Nominacije“ i “Pitanja novinara”, dok je 24 odsto auditorijuma pratilo izbacivanje iz najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima.
Hvala na ukazanom poverenju! Podsećamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!