AKTUELNO

Hvala na ukazanom poverenju!

Televizija Pink je i tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Pored toga što je sa 17 odsto udela u gedanosti bila ubedljivo najgledanija u odnosu na sve komercijalne emitere, televizija Pink je ostvarila prednost i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Sa 21 odsto auditorijuma, televizija Pink je bila apsolutno najgledanija u odnosu na sve komercijalne emitere i Javni servis Srbije u kategoriji ženske publike.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je i tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik“. Konferenciju za novinare predsednice Vlade Republike Srbije Ane Brnabić i ministra finansija Siniše Malog juče je u direktnom uključenju na televiziji Pink pratilo 15 odsto gledalaca.

Foto: TV Pink

Foto: Tanjug/Tara Radovanović

I naši zabavni formati ostvarili su odlične rezultate. Novu epizodu jedinstvenog šou programa za upoznavanje „Brak na neviđeno“ juče je pratilo 19 odsto auditorijuma. Sa blizu 1.000.000 gledalaca, „Brak na neviđeno“ našao se u top 10 najgledanijih formata na svim televizijama.

Foto: Pink.rs

Naš domaći serijski program i je i tokom jučerašnjeg dana ostvario fantastične rezultate – sitkom „Nek ide život“ zauzeo je visoku poziciju na listi najgledanijih TV formata. Podjednako dobre rezultate ostvario je i Pinkov inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: PROMO

U danu iza nas, verna Pinkova publika pratila je turbulentna dešavanja u direktnim uključenjima u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima. U susret Danu zaljubljenih, u „Zadruzi 4“ je u toku „Nedelja ljubavi“, a milionski auditorijum juče je pratio emisiju u okviru koje su zadrugarima puštani njihovi ljubavni klipovi, kao i emisiju „Pitanja gledalaca u popodnevnom terminu. U noćnom terminu, neverovatnih 28 odsto auditorijuma bio je uz emisiju „Zadruga 4 – Gledanje snimaka“.

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Podsećamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink