AKTUELNO

Hvala na ukazanom poverenju!

Još jedan dan televizija Pink završila je kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Sa udelom u gledanosti od 16 odsto, televizija Pink bila je ubedljivo najgledanija u odnosu na sve komercijalne emitere. Pored totala, ružičasta televizija ostvarila je značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Sa 20 odsto auditorijuma, televizija Pink je bila apsolutno najledanija u kategoriji ženske publike – kako u odnosu na sve komercijalne televizije, tako i u odnosu na Javni servis Srbije.

Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je u danu iza nas bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih televizija, a odlične rezultate ostvarili su i „Nacionalni dnevnik u 10“ i „Popodnevni dnevnik“.

Foto: TV Pink

Naš domaći serijski program bio je izbor milionske publike. Novu epizodu sitkoma „Nek ide život“, koji se emituje svakog radnog dana u 22 časa, sinoć je pratilo 17 odsto auditorijuma. Podjednako dobar rezultat ostvario je i naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: Pink.rs

Večernji termin bio je rezervisan za novu epizodu „Paparazzo lova“ koji je sa 22 odsto auditorijuma zauzeo 6. poziciju na listi njagledanijih formata. Na ovu listu upisala se i nova epizoda emisije „DNK“, koju je takođe gledalo 22 odsto gledalaca.

Foto: TvPink

Jučerašnji dan obeležila su turbulentna dešavanja u četvrtoj sezoni „Zadruge“. Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, neverovatnih 28 odsto auditorijuma pratilo je emisiju „Zadruga 4 – Pitanja gledalaca“.

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Pozivamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink