AKTUELNO

Hvala vam na ukazanom poverenju.

Novu nedelju televizija Pink započela je kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Sa 16 odsto udela u ukupnoj gledanosti, televizija Pink je ostavila iza sebe sve komercijalne emitere, uz drastičnu razliku u odnosu na drugoplasiranu komercijalnu televiziju. Pored totala, ružičasta televizija bila je gledanija i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom popoulacijom, ali i gledaocima sa teritorije Beograda. Sa 19 odsto auditorijuma, televizija Pink bila je apsolutno najgledanija u kategoriji ženske publike, kako u odnosu na komercijalne emitere, tako u odnosu na Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

I tokom jučerašnjeg dana, Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je sa blizu 1.000.000 gledalaca bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Saodličnim rezultatima slede je „Nacionalni dnevnik u 13“, „Popodnevni dnevnik“, kao i Pinkove sportske vesti.

Foto: TV Pink

Naš inostrani igrani program bio je izbor milionske publike – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Dan za nama obeležila su turbulentna dešavanja u četvrtoj sezoni „Zadruge“. Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, milionska publika pratila je emisiju „Zadruga 4 – Izbor potrčka“, dok je 22 odsto auditorijuma bilo uz emisiju „Pretres nedelje sa Milanom“.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Hvala na ukazanom poverenju! Pozivamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink