AKTUELNO

TV Pink je i ovog vikenda bila najgledanija u Srbiji.

Poslednji vikend u 2020. godini protekao je u znaku televizije Pink – prema jedini zvaničnim rezultatima merenja gledanosti, televizija Pink je bila ubedljivo najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u petak bila gledanija i od Javnog servisa Srbije. Pored totala, televizija Pink je u danima vikenda bila gledanija i u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj grupi ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom sva tri dana vikenda, televizija Pink bila je apsolutno najgledanija u kategoriji ženske publike – kako u odnosu na komercijalne emitere, tako u odnosu na Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Nedelja je protekla u znaku najgledanijeg političkog talk show programa „Hit Tvit“ koji je sinoć gledalo blizu 1.100.000 gledalca. Fantastične rezultate ostvarili su i ostali informativni formati: Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je sa milionskim auditorijumom tokom sva tri dana vikenda bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih televizija. Slede je „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“, „Popodnevni dnevnik“ kao i kratka forma vesti „Minut, 2“. „Novo jutro“ je u nedelju sa 18 odsto udela u gledanosti i više od 1.000.000 gledalaca bilo najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije. U petak je 18 odsto gledalaca na televiziji Pink pratilo konferenciju za novinare Kriznog štaba za borbu protiv koronavirusa.

Foto: TV Pink

Foto: TV Pink

I zabavna redakcija ostvarila je odlične rezultate – 17 odsto auditorijuma bilo je uz reprizno izdanje emisije „Paparazzo lov“, dok je autorsku emisiju Sanje Marinković „Magazin In“ pratilo 18 odsto gledalaca. Nedelja je bila rezervisana za najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“ koju je gledalo gotovo 1.400.000 publike!

Foto: Logo

Izbor Pinkove verne publike bio je i naš inostrani igrani program – finalna epizoda serije „Surova ljubav“, nova serija „Fatalna ljubav“, kao i „Zakletva“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Vikend za nama protekao je u znaku četvrte sezone rijalitija „Zadruga“. Pored direktnih uključenja u nagledaniji rijaliti na ovim prostorima, milionski auditorijum je bio uz emisije „Zadruga 4 – Gledanje snimaka“, „Zadruga 4 – Nominacije“ i „Zadruga 4 – Pitanja novinara“, dok je 19 odsto auditorijuma bilo uz emisiju „Zadruga 4 – Izbacivanje“.

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite odgovorni prema svom i zdravlju vaših najbližih! I naravno, budite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink