AKTUELNO

Hvala Vam na ukazanom povverenju.

Vikend za nama protekao je u znaku televizije Pink – prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink bila je najgledanija komercijalna televizija u Srbiji. Pored toga što je u totalu iza sebe ostavila sve komercijalne emitere, ružičasta televizija bila je gledanija i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom i među publikom sa teritorije Beograda. Televizija Pink je tokom vikenda bila ubedljivo najgledanija u kategoriji ženske publike, kako u odnosu na sve komercijalne televizije, tako i u odnosu na Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Nedelju na Pinku obeležio je najgledaniji politički talk show „ Hit Tvit“. Gostovanje Svetlane Cece Ražnatović, predsednika Skupštine Srbije Ivice Dačića i novinara Aleksandra Apostolovskog kod Verice Bradić sinoć je pratilo skoro 1.300.000 gledalaca.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkovu centralnu informativnu emisiju „Nacionalni dnevniK“ je tokom sva tri dana vikenda gledalo više od 1.000.000 gledalaca, te je bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Slede ga „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“, „Popodnevni dnevnik“, Pinkove sportske vesti, kao i kratka forma vesti „Minut, 2“. Sa blizu 1.100.000 gledalaca, „Novo jutro“ je u subotu bilo najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje program sveh komercijalnih televizija, ali i Javnog servisa Srbije. Čak 14 odsto auditorijuma je sinoć na televiziji Pink pratilo predsednika Srbije Aleksandra Vučiča u obilasku radova na izgradnji kovid bolnice u Kruševcu, dok je 20 odsto gledalaca u petak bilo uz konferenciju za novinare Kriznog štaba za borbu protiv koronavirusa.

Foto: TV Pink

Foto: Tanjug/Vlada Srbije, Slobodan Miljević

I Pinkova zabavna redakcija ostvarila je odlične rezultate – reprizno izdanje „Paparazzo lova“ pratilo je 16 odsto auditorijuma, dok je uz autorsku emisiju Sanje Marinković „Magazin In“ bilo 17 odsto publike. Nedelju je obeležila najgledanija emisija o poznatima „Premijera – Vikend specijal“ koju je gledalo skoro 1.600.000 gledalaca. Na listu najgledanijih frmata na svim televizijama upisala se i emisija o poznatima „Ekskluzivno“.

Foto: Logo

Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić/E-Stock/Miloš Rafailović

Verna Pinkova publika bila je i uz naš serijski program. Pored toga što je milionski auditorijum bio uz istorijsko-ljubavni spektakl „Jugoslovenka“, i inostrani igrani program ostvario je značajne rezultate – serije „Zakletva“ i „Surova ljubav“ su se u danima vikenda našle u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

Dani za nama protekli su u znaku četvrte sezone „Zadruge“. Pored toga što je sva turbulentna dešavanja u najgledanijem rijaltiiju na ovim prostorima pratila u direktnim uključenjima, milionska publika bila je uz emisije „Zadruga 4 – Gledanje snimaka“, „Zadruga 4 – Nominacije“ i „Zadruga 4 – Vanredno ubacivanje“. Čak 20 odsto auditorijuma bilo je uz emisiju „Zadruga 4 – Izbacivanje“, dok je nevervoatnih 24 odsto gledalaca bilo uz „Zadruga 4 – Pitanja novinara“.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Hvala na ukazanom poverenju! Budite odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih! I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink