AKTUELNO

Još jedan vikend protekao je u znaku televizije Pink!

Prema jedinim zvaičnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink je bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je sa 17 odsto udela u gledanosti u subotu bila gledanija i od Javnog servisa Srbije. Pored totala, televizija Pink je bila gledanija i u posebni grupama gledalaca: među publikom starosti od 18 do 49 godina iz prestonice, među urbanom populacijom, ali i među publikom sa teritorije Beograda. U sve tri kategorije, ružičasta televizija je u nedelju bila čak duplo gledanija od drugopasirane komercijalne televizije.

Foto: TV Pink Printscreen

Tradicionalno, televizija Pink bila ja apsolutno najgledanija u kategoriji žesnke publike tokom sva tri dana vikenda.

Foto: TV Pink Printscreen

Čak 16 odsto auditorijuma je u subotu u direktnom prenosu na televiziji Pink pratilo predsednika Srbije Aleksandra Vučiča u obilasku radova na izgradnji nove kovid bolnice u Zemunu. Pinkova centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” bila je ubedljivo najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Najbolji rezultat ostvarila je u nedelju: sa više od 1.100.000 gledalaca, “Nacionalni dnevnik” zauzeo je četvrtu poziciju na top listi najgledanijih emisija. Sa odličnim rezultatima slede je “Jutarnji dnevnik” sa udelom u gledanosti od 26 odsto, “Nacionalni dnevnik u 10”, “Nacionalni dnevnik u 13” i “Popodnevni dnevnik”. “Novo jutro” je u nedelju bilo najgledaniji jutarnji program u Srbiji– u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih televizija, ali i Javnog servisa. Prenos konferencije za novinare Kriznog štaba za borbu protiv koronavirusa je u petak na našoj televiziji pratilo 21 odsto gledalaca.

Foto: TV Pink Printscreen

Nedelju je obeležio najgledaniji politički talk show “Hit Tvit”. Gostovanje predsednika Opštine Novi Beograd Aleksandra Šapića, publiciste Zorana Ćirjakovića i muzičara Ace Lukasa kod Verice Bradić gledalo je više od 1.000.000 publike.

Foto: TV Pink Printscreen

I zabavna redakcija ostvarila je fantastične rezultate – uz autorsku emisiju Sanje Marinković “Magazin In” bilo je 19 odsto gledalaca, dok je nedeljno popodne proteklo u znaku najgledanije emisije o poznatima “Premijera – Vikend specijal” uz koju je bilo skoro 1.300.000 gledalaca.

Foto: TV Pink Printscreen

Naš domaći serijski program bio je izbor milionske publike – istorijsko-ljubavni spektakl “Jugoslovenka” u petak, kao i hit kriminalistička serija “Državni službenik” u subotu i nedelju, zazueli su visoke pozicije na listi najgledanijih formata na svim televizijama. Podjednak uspeh ostvarilo je i inostrani igrani program – serije “Zakletva” i “Surova ljubav” našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

Dešavanja u četvrtoj sezoni “Zadruge” privukla su pažnju milionskog auditorijuma. Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, publika je bila uz emisije “Zadruga 4 – Gledanje snimaka”, “Zadruga 4 – Nominacije” i “Zaruga 4 – Vanredno ubacivanje”. Čak 21 odsto gledalaca pratilo je emisiju “Zadruga 4 – Izbacivanje”, dok je 23 odsto auditorijuma bilo uz emisiju “Zadruga 4 – Pitanja novinara”.

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite odgovorni i ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost