AKTUELNO

Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencija Nilsen, televizija Pink je i tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija televizija u Srbiji, sa gotovo 20 odsto udela u gedanosti.

Osim što je u totalu bila gledanija od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije, ružičasta televizija bila je gledanija i u posebnim grupama gledalaca: među publikom starosti od 18 do 49 godina, kao i među gledaocima u urbanim sredinama. Kada govorimo o kategoriji ženske publike, televizija Pink je sa 21 odsto auditorijuma ostvarila ubedljivu prednost u odnosu na sve ostale televizije.

Foto: TV Pink Printscreen

Milionska publika u Srbiji odlučila je da se informiše uz Pinkovu centralnu informativnu emisiju “Nacionalni dnevnik”, koja je sa 17 odsto udela u gledanosti bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Gledaoci su bili i uz ostale formate naše informativne redakcije: “Nacionalni dnevnik u 13”, Pinkov “Popodnevni dnevnik”, kao i uz kratku formu vesti “Minut, 2”.

Foto: TV Pink

Jučerašnja epizoda istorijskog spektakla “Crveni mesec” ušla je u top 10 najgledanijih emisija svih televizija, a verna Pinkova publika je pored domaćeg, pratila i inostrani igrani program: turske serije “Zakletva”, “Nemoguća ljubav” i “Dete” tradicionalno su ušle u sam vrh gledanosti.

Foto: Promo

Kasni večernji termin bio je rezervisan za najgledaniju lejt najt emisiju “Ami G Show”. Sa udelom u gledanosti od 23 odsto i blizu 1.000.000 gledalaca, autorska emisija Ognjena Amidžića bila je najgledanija zabavna emisija svih emitera.

Foto: TvPink

I najgledaniji rijaliti na ovim prostorima “Zadruga” bio je izbor milionske publike. Gledaoci su pomno pratili sva dešavanja u direktnim uključenjima, a neverovatnih 30 odsto auditorijuma bilo je uz sinoćnu žurku u hiper rijalitiju “Zadruga”.

Hvala što smo vaš izbor već 25 godina! Ostanite uz televiziju Pink!

#Gledanost