AKTUELNO

Hvala Vam na ukazanom poverenju!

Vikend je u znaku televizije Pink, koja je tokom sva tri dana vikenda ubedljivo najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore zvanični podaci agencije Nilsen. Pored ukupnog broja gledalaca, naša televizija gledanija je u posebnim grupama gledalaca,među kojima se najviše ističe publika iz prestonice, urbanih sredina, starosti od 18 do 49 godina. 

Prvi dan vikenda u znaku je Pinkove serije "Crveni mesec" uz koju je bilo neverovatnih 1.250.000 gledalaca. Drugog dana vikenda uspeh beleži i serija domaće produkcije „Preživeti Beograd“ koja je među osam najgledanijih formata u danu, dok u zvaničnim istraživanjima gledanosti visoku poziciju tokom sva tri dana vikenda zauzimaju serije inostrane produkcije: „Nemoguća Ljubav“ i “Elif”.

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: Promo

Liderska pozicija,sada već tradicionalno je za naš informativni program. Centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ ubedljivo je najgledanija informativna emsiija svih komercijalnih emitera. Pinkov dnevnik daleko iza sebe ostavio je konkurentske formate drugih komercijalnih emitera. Nedelja veče rezervisana je za „Kontraviziju Lava Pajkića“, kao i za politički talk show „Hit tvit"uz koji je bilo više od 1.100.000 gledalaca. 

Foto: Jelena Simonović

Foto: Tv Pink

Formati naše zabavne redakcije tradicionanlno su u samom vrhu gledanosti: subota popodne je dan za „Magazin IN“, dok je nedelja popodne rezervisana tradicionalno za „Premijera vikend specijal“. 

Foto: TvPink

Foto: Jelena Simonović

Verna Pinkova publika tokom vikenda pratila je "Zadruga-Nominacije", dok je milionski auditorijum bio uz "Zadrugoviziju 3". Na zvaničnim listama gledanosti u vrhu su i direktna ukljulenja u naš rijaliti. 

Foto: Pink.rs

Hvala Vam na ukazanom poverenju. Ostanite uz vaš Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink

'