Putnik na letu indijske aviokompanije "SpiceJet" dugom oko 105 minuta, bio je zaključan u toaletu aviona više od sat vremena, nakon što su mu se vrata pokvarila tokom putovanja.
Čovek je spasen u utorak rano ujutro nakon sletanja aviona u indijski grad Bengaluru, a avio-kompanija "SpajsDžet" (SpiceJet) izvinila se, rekavši da žali zbog "neprilike prouzrokovane putniku".
- Tokom putovanja, naša posada je pružala pomoć i smernice putniku. Po dolasku, inženjer je otvorio vrata toaleta i putnik je dobio hitnu medicinsku pomoć - rekao je portparol "SpajsDžeta" za Bi-Bi-Si, dodajući da će aviokompanija obezbediti punu refundaciju novca za kartu.
Avio-kompanija je odbila da navede više detalja o putniku, ali indijska štampa piše da je on bio "u stanju šoka".
- Taj jadnik je doleteo iz Mumbaja u toaletu - rekao je neimenovani zvaničnik na aerodromu u Bengaluru za "Tajms of Indija", dodajući da je posada aviona u više navrata pokušavala da otvori vrata.
Stjuardesa je, potom, prema rečima tog zvaničnika, putniku rekla da ne paniči i dala mu uputstva koje treba da sledi pri sletanju aviona.
- Gospodine, potrudili smo se da otvorimo vrata... Bez panike. Slećemo za nekoliko minuta, pa Vas molim da spustite poklopac šolje, sednete na njega i osigurate se. Čim se glavna vrata otvore, inženjer ce doći - navodi se u poruci.
Incident se dogodio u vreme kada je indijski ministar vazduhoplovstva rekao da će postaviti "ratne sobe" na šest glavnih aerodroma u zemlji kako bi se pozabavili problemima oko neprijatnosti putnika.
Stotine domaćih letova odloženo je od nedelje nakon što je gusta magla zahvatila Delhi, gde se nalazi jedan od najprometnijih aerodroma u Indiji.
Dok avio-kompanije za haos u avio-saobraćaju krive maglu, putnici tvrde da je on posledica neadekvatne komunikacije avio-kompanija i aerodroma.
Autor: