AKTUELNO

U Tesli su oduvek govorili da oni ne vide konkurenciju u drugim proizvođačima električnih vozila, već su im najozbiljniji rivali tradicionalni proizvođači automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

I zaista, ako žele da ostvare svoje prodajne planove, sasvim sigurno će morati da uzmu deo kolača upravo tim proizvođačima sa stogodišnjom tradicijom.

Podsetimo, Mask je pre gotovo godinu dana izjavio da im je cilj da Tesla do 2030. godine podigne proizvodnju na 20 miliona primeraka godišnje. Zvuči nemoguće, posebno kad se uzme u obzir da trenutno najveći proizvođač Toyota proizvodi jedva preko deset miliona vozila, navodi Index.hr.

Neki se pitaju što bi bilo ako se pojavi proizvođač s boljim električnim vozilima od Tesle. Mask navodno ne bi imao ništa protiv, tvrdi Hiromichi Mizuno, član uprave Tesle.

On je za CNBC izjavio da je Ilon Mask rekao da bi prihvatio bankrot Tesle ako bi rival lansirao bolji električni automobil.

"Ne slažem se kad god Ilon kaže da mu ne smeta što Tesla bankrotira ako neko drugi smisli bolji auto. Mislim da je to njegova i Teslina filozofija", rekao je član uprave Tesle.

Iz njegovih reči lako se može zaključiti da je Mask u više navrata pominjao bankrot Tesle. Tu je teško reći da li Mask misli da je to jedna od opcija ili je toliko uveren u superiornost Tesle da si ovakvim izjavama daje malo oduška.

Upitan šta misli o sve većem opterećenju Maska, Mizuno se našalio da nije siguran da li je milijarder "čovek ili vanzemaljac".

Pritom je izrazio svoju zahvalnost za upornost izvršnog direktora Tesle.