AKTUELNO

Menjaju poslovnu strategiju!

Modni brend "Victoria's Secret" menja poslovnu strategiju, te će prepoznatljivi Viktorijini anđeli biti zamenjeni aktivistima i preduzetnicima koji neće biti odabrani na osnovu izgleda.

Iz Victoria's Secreta su naveli da su sklopili saradnju s ženama poput aktivistkinja za ravnopravnost polova, ali i preduzetnika koji će nastaviti da promovišu ovaj brend i njegovu promenu imidža. Iako su Viktorijini anđeli uvek bile atraktivne i oskudno odevene devojke, vlasnici brenda su objavili da to više nije "kulturno prihvatljivo".

Među novim zaštitnim licima Victoria's Secreta, odosno, manekenkama, između ostalog, naći će se Adut Akeč, Prijanka Čopra Džonas, Valentina Sampaio, Paloma Elseser, Megan Rapinoe, Elen Gu i Amanda de Kadenet.

Brend Victoria's Secret je od 90-tih godina je sinonim za svoje suprmodele, odnosno, žene koje su ga, i predvodile i učestvovale u godišnjoj modnoj reviji i samim tim nosile titulu “anđela”. Martin Vaters, izvršni direktor Victoria's Secreta, rekao je da je odavno trebalo da se napravi promena ovog brenda.

- Iako smo dugo bili svesni da su potrebne promene, nismo imali kontrolu nad kompanijom da bismo to mogli da uradimo - naveo je Vaters.

Rebrendiranjem i promenom imidža, Victoria's Secret planira da marka donjeg veša krene u modernijem smeru. Samim tim, anđeli će biti zamenjeni ambasadorima koji treba da unesu promene. Prema svemu navedenom, jasno je da fokus više neće biti na fizičkom izgledu. Ti ambasadori će da formiraju “VC Kolektiv” koji će da opisuje sve veću grupu uspešnih žena koje dele zajedničku strast da vode pozitivne promene. Pored toga, planira se i pokretanje niza novih humanitarnih partnerstva.

Autor: M.K.