Ovo joj nije trebalo.
Američka pop zvezda Britni Spirs postala je zaštitno lice modnog brenda "Kenzo", a za potrebe kampanje ona je snimila promotivne fotografije na kojima, malo je reći, ne liči na sebe.
Pevačica i poznati brend pohvlili su se fotografijama nove kampanje, ali verovatno nisu očekivali da će zbog istih biti žestoko iskritikovani. Činjenica je da Britni izgleda bolje nego ikada i da je svoje telo mukotrpnim vežbanjem i zdravom ishranom dovela u red, ali korisnici društvenih mreža i pevačicini fanovi primetili su da pop princeza ne liči na sebe na pomenutim promo fotkama.
Malo je reći da se Tviter "usijao" od komentara na račun pevačicinog izgleda.
"Mislio sam da je to neko ko pokušava liči na Britni", "Da li je to fotošop ili operacija? Nadam se da je samo loša obrada", "Ovde je baš radio fotošop", "Zašto je "Kenzo" fotošopom uništio njene prelepo lice?" samo su neki od komentara koji su se našli na društvenim mrežama.
Ako uporedite njene privatne fotografije, jasno se vidi razlika i ne čudi što su loše kritike upućene na račun brenda ali i pevačice.
Pink.rs
#Britni Spirs
#Fotografija
#pevačica