AKTUELNO

Iz Njujorka u Rovinj stiže Jason Jercinovic, vizionarski digitalni marketinški stručnjak i globalni šef marketinških inovacija u američkoj agenciji Havas. Otkriće šta nas čeka prilikom primene veštačke inteligencije u marketingu.

Veštačka inteligencija otvorila je novi svet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje pravljene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina podsticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prateći njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledaoci žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim rediteljima.

O prednostima, ali i izazovima upotrebe veštačke inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govoriće Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketinški stručnjak s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima do vodećih svjetskih brandova.

Jedan je od globalnih predvodnika kada je reč o primeni veštačke inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja veštačke inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

Veštačka inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primera su chatbotovi, sve popularnija tema u svetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između branda i korisnika. Iako takva inovativna rešenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?

Pošle godine je Facebook morao da ugasi program veštačke inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se zbog toga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje veštačke inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i poverenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušaće da odredi granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smeli da pređu.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. septembra na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Nemačka. Svi marketinški stručnjaci svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

#Festival

#Mediji

#tehnologije

'