Air Montenegro se Beogradu predstavila kao avio-kompanija sa velikim brojem novih destinacija i dodatnih letova tokom turističke sezone.
U prostorijama beogradskog hotela Metropol Palace održana je 3. oktobra konferencija za medije i influensere na kojoj je promovisana avio-kompanija Air Montenegro. Događaju je prisustvovao veliki broj influensera i predstavnika srpskih medija. Prezentaciji je prethodio vodeći turistički događaj u regionu, TU Ski&Spa Workshop, na kome je četrdeset pet destinacija predstavilo novu zimsku sezonu, kompanijama i turističkim agencijama.
Prisutne medije, influensere, učesnike Workshopa, kao i druge goste je ispred kompanije Air Montenegro pozdravila Mina Muković Radonjić, direktorka marketinga i naglasila da je Air Montenegro jedna od najmlađih nacionalnih avio-kompanija u Evropi i dodala da Crna Gora kao zemlja prirodne lepote i bogatog kulturnog nasleđa nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
„Sa svojim specifičnim položajem, divljom lepotom planina i očaravajućim plavetnilom Jadrana, ona predstavlja jedinstvenu svetsku destinaciju. Svako godišnje doba u Crnoj Gori priča jedinstvenu priču.
Uvođenjem novih destinacija i povećanjem broja letova tokom turističke sezone, Air Montenegro pokazuje posvećenost jačanju veza sa najvažnijim tržištima i unapređenju pozicije Crne Gore kao značajne turističke destinacije. Kao mlada i tržišno orijentisana kompanija, Air Montenegro prati savremene potrebe svojih putnika, kao i trendove u novim tehnologijama i digitalnom marketingu. Najveći prioritet kompanije je pružanje visokog nivoa usluge svakom putniku, razvijanje odnosa sa novim klijentima, te održavanje i unapređenje odnosa sa postojećim. Sigurnost i bezbednost putnika su apsolutni prioritet kompanije, koja posluje u skladu sa svetskim standardima. Air Montenegro teži da se pozicionira kao lider ne samo na lokalnom, već i na regionalnom i evropskom tržištu“, izjavila je Mina Muković Radonjić.
Ona je takođe navela da su gradovi kao Beograd, Cirih, Frankfurt, Istanbul, Ljubljana i Rim samo neke od trenutnih ruta na kojima avio-kompanija saobraća.
Prezentacija je završena nagradnom igrom za prisutne, pod nazivom „Let iz snova“.
Autor: Iva Besarabić