AKTUELNO

Zamenik gradonačelnika komentarisao je jučerašnju sednicu Skupštine grada na kojoj su odbornici opozicije glasali protiv usvajanja odluke o metrou, iako je ovaj projekat od velike važnosti za stanovnike prestonice.

Dan nakon što je Skupština grada Beograda usvojila odluku o izradi plana u vezi sa izgradnjom metroa, zamenik gradonačelnika Goran Vesić kaže da ga čudi što se od važnih projekata, koji su dobri za sve, prave političke teme.

Kometarišući jučerašnju sednicu Skupštine grada na kojoj su odbornici opozicije glasali protiv usvajanja odluke o metrou, Vesić je rekao da će od metroa svi građani imati benefite.

- Umesto da se raduje tome da se metro gradi, od čega će svi građani imati benefite, juče je (Dragan) Ðilas glasao protiv plana za beogradski metro, a istovremeno se i hvalio time da su svi dok je on bio gradonačelnik glasali ''za''. To je valjda normalno da su svi odbornici ''za'' metro. Sada kada on nije na vlasti, on glasa protiv - kaže Vesić.

Foto: Tanjug

Objasnio je da su ranije analize broja putnika bile paušalne i pokazale su se kao netačne, zbog čega se odustalo od trase prve linije metroa od Tvorničke do Ustaničke.

- Davali su potpuno pogrešne podatke zbog čega je promenjena trasa prve linija metroa. Stvarnim analizama ustanovilo se da je najopterećeniji potez u gradu upravo u Bulevaru vojvode Mišića - istakao je Vesić.

Naveo je da po ranijoj analizi, rađenoj u vreme mandata Dragana Ðilasa, kod Pravnog fakulteta bilo 8.600 putnika u vršnom satu, a po najnovijim brojanjem ima ih 1.600.

- Takođe, kod Brankovog mosta po njemu u vršnom satu ima 11.000 putnika, a ispostavilo se da ih ima 4.800 - kazao je Vesić.

On je podsetio da će depo biti na Makiškom polju i odatle će kretati prva linija metroa, a druga linija će ići od Zemuna.

Foto: Tanjug

- Naš metro čine dve linije, duge 42 kilometara, sa intervalom dolaska vozova na svaka tri minuta, ali i četiri linije BG voza, duge 73 kilometara, kojim će se povezati i Lazarevac, Mladenovac i aerodrom. Po njihovom planu, metro je trebalo samo da bude za ljude u centru grada - kazao je Vesić.

Naglasio je da će se uporedo sa tim širiti i tramvajska mreža, koja će se integrisati u ovaj sistem.

- Plan nam je da metro bude okosnica razvoja Beograda i olakšavanje života ljudi. To je istorijska stvar za naš grad - naglasio je Vesić i dodao da će se metro u budućnosti nadalje razvijati, što je praksa svuda u svetu.

#Dragan Đilas

#Goran Vesić

'