AKTUELNO

Novaku Đokoviću ističe ugovor sa kompanijom "Lakost", tako da svi čekaju njegovu odluku...

Novak Đoković je osvajanjem Olimpijskih igara osvojio sve što može da se osvoji u tenisu. Čeka ga turnir u Šangaju, posle toga bi trebalo da igra i na Mastersu u Parizu, a pod upitnikom je Završni masters u Torinu pošto je trenutno "ispod crte". I sam je priznao da jedva čeka da se sezona završi i da uzme odmor i da bude sa svojom porodicom.

Neće na odmoru razmišljati samo o tenisu već i o jednoj bitnoj stavki van tenisa. Ugovoru sa kompanijom "Lakost" koja je njegov glavni sponzor. Taj ugovor ističe 2025. godine i svi čekaju konačnu odluku Srbina. Da li će da produžuje saradnju ili će da traži nekog novog sponzora?

"Ponosni smo što možemo da objavimo da smo produžili saradnju sa Novakom do 2025. godine. Od 2017. je 'krokodil' tu uz njega i svake godine dizajniramo kolekciju specijalno za njega kako bi se postarali da ima svoj unikatan stil i savršenu slobodu kretanja na terenu", navodi se u saopštenju iz 2021. godine kada je došlo do prvog produžetka saradnje. Taj četvorogodišnji ugovor vredan je 10.000.000 dolara.

Đoković još uvek ne zna odgovor. Ili možda zna... Bilo kako bilo, jasno je da je to unosan ugovor koji donosi dosta i jednoj i drugoj strani. "Lakostu" je jedno od zaštitnih lica najbolji teniser svih vremena i jedan od najboljih sportista u istoriji uopšte. Odluka će vrlo verovatno da bude poznata u narednom periodu.

Na ovogodišnjem Vimbldonu je Đoković javno kritikovao i svog glavnog sponzora. Nije bio zadovoljan načinom na koji rade na njegovoj promociji. Prvenstveno zbog toga što se navijači često žale da u njihovim prodavnicama ne mogu da nađu proizvode vezane za srpskog asa.

"Nisam srećan načinom na koji moj sponzor radi na mojoj marketinškoj promociji, to me frustrira. U prethodnim godinama bio sam nezadovoljan i frustriran jer mnogo ljudi želi moje proizvode, a nemaju mogućnost da ih nađu u radnjama mog sponzora. Neke stvari se tu menjaju na bolje sada, ali i dalje nisam zadovoljan jer sve može da bude mnogo bolje. Nadam se da će moj sponzor povećati broj i kvalitet mojih proizvoda, kao i da će raditi na njihovoj dostupnosti kako bi ljudi imali prilike da ih pronađu jer sam popularan širom sveta", rekao je Đoković.

Problem je zapravo nastao zato što je teško naći patike, majice, jakne, trenerke sa likom i imenom Novaka Đokvića u "Lakost" prodavnicama, mada dosta proizvoda na kojima je Novak postoji u onlajn prodavnici. Ipak to nije nešto što je zadovoljilo Novaka. "Naravno moji proizvodi se kupuju na vebsajtu, ali je drugačije kada ljudi dođu u prodavnicu", rekao je Nole.


Izgleda da im je u julu na neki način dao upozorenje i to javno. Da li su se stvari promenile od tada i da li su zaista poslušali Đokovića? Verovatno će odgovor tek da bude poznat onda kada Nole saopšti ime sponzora za budućnost. Pre "Lakosta" je sponzor bio "Uniklo" koji je od tada počeo da sarađuje sa Rodžerom Federerom.

Neće na odmoru razmišljati samo o tenisu već i o jednoj bitnoj stavki van tenisa. Ugovoru sa kompanijom "Lakost" koja je njegov glavni sponzor. Taj ugovor ističe 2025. godine i svi čekaju konačnu odluku Srbina. Da li će da produžuje saradnju ili će da traži nekog novog sponzora?

"Ponosni smo što možemo da objavimo da smo produžili saradnju sa Novakom do 2025. godine. Od 2017. je 'krokodil' tu uz njega i svake godine dizajniramo kolekciju specijalno za njega kako bi se postarali da ima svoj unikatan stil i savršenu slobodu kretanja na terenu", navodi se u saopštenju iz 2021. godine kada je došlo do prvog produžetka saradnje. Taj četvorogodišnji ugovor vredan je 10.000.000 dolara.

Đoković još uvek ne zna odgovor. Ili možda zna... Bilo kako bilo, jasno je da je to unosan ugovor koji donosi dosta i jednoj i drugoj strani. "Lakostu" je jedno od zaštitnih lica najbolji teniser svih vremena i jedan od najboljih sportista u istoriji uopšte. Odluka će vrlo verovatno da bude poznata u narednom periodu.

Na ovogodišnjem Vimbldonu je Đoković javno kritikovao i svog glavnog sponzora. Nije bio zadovoljan načinom na koji rade na njegovoj promociji. Prvenstveno zbog toga što se navijači često žale da u njihovim prodavnicama ne mogu da nađu proizvode vezane za srpskog asa.

"Nisam srećan načinom na koji moj sponzor radi na mojoj marketinškoj promociji, to me frustrira. U prethodnim godinama bio sam nezadovoljan i frustriran jer mnogo ljudi želi moje proizvode, a nemaju mogućnost da ih nađu u radnjama mog sponzora. Neke stvari se tu menjaju na bolje sada, ali i dalje nisam zadovoljan jer sve može da bude mnogo bolje. Nadam se da će moj sponzor povećati broj i kvalitet mojih proizvoda, kao i da će raditi na njihovoj dostupnosti kako bi ljudi imali prilike da ih pronađu jer sam popularan širom sveta", rekao je Đoković.

Problem je zapravo nastao zato što je teško naći patike, majice, jakne, trenerke sa likom i imenom Novaka Đokvića u "Lakost" prodavnicama, mada dosta proizvoda na kojima je Novak postoji u onlajn prodavnici. Ipak to nije nešto što je zadovoljilo Novaka. "Naravno moji proizvodi se kupuju na vebsajtu, ali je drugačije kada ljudi dođu u prodavnicu", rekao je Nole.

Izgleda da im je u julu na neki način dao upozorenje i to javno. Da li su se stvari promenile od tada i da li su zaista poslušali Đokovića? Verovatno će odgovor tek da bude poznat onda kada Nole saopšti ime sponzora za budućnost. Pre "Lakosta" je sponzor bio "Uniklo" koji je od tada počeo da sarađuje sa Rodžerom Federerom.

Autor: Snežana Milovanov