Sada više ne morate da mu "kopate" po telefonu... Dovoljno je da vidite kako se oblači.
Preljubnici su oduvek bili interesantni naučnicima, pa se mnoge studije zasnivaju na muško-ženskim odnosima.
Najnovija studija naučnika sa Univerziteta u Mičigenu bavi se upravo temom preljube, i utvrdila je da su muškarci koji nose odeću na kojoj je ime brenda u prvom planu skloniji prevari.
Iako se za takve tipove često pomisli da su opsednuti markama, istina je sasvim drugačija. Naime, time što više ulažu u zavođenje i privlačenje pažnje, manje su fokusirani na zajednicu i roditeljstvo.
Drugi cilj ove studije koju je predvodio psiholog Danijel Kruger bio je da utvrdi jesu li muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama ili ih, pak, više privlače muškarci koji su bogati i koji im mogu osigurati materijalnu stabilnost?
Studija se fokusirala na poznati brend "Ralf Loren" i njihove polo-majice s malenim logom konja, kao i majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.
Rezultati su pokazali da što je veći logo, to je veća verovatnoća da će muškarac biti preljubnik, jer ih manje privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze.
Žene koje su učestvovale u istraživanju, prema rečima psihologa Krugera, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihovog rada definitivno potvrdio.