AKTUELNO

Prema podacima Svetskog turističkog saveza Crna Gora je destinacija koja se najbrže razvija tokom proteklih godina, a prošle sezone zabeležen je rekordan broj gostiju, kada je preko 2 miliona turista ostvarilo oko 13 miliona noćenja.

Srba je prošle godine u Crnoj Gori bilo oko 400 000, a prema rečima predstavnika Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, Srbi su im i najdraži gosti, jer se stalno vraćaju.

Koliko ova nama susedna zemlja ulaže u razvoj turizma pokazuju i brojne promotivne kampanje. U okviru ovogodišnja kampanje „Dobro. Bolje. Domaće“, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa Ambasadom Crne Gore u Srbiji, lokalnim turističkim organizacijama Herceg Novog, Budve i Bara, organizovali su promociju u gradovima Srbije, a prva na redu bila je Subotica.

Crna Gora je proglašena za hit destinaciju prošle godine, a u predsezoni zapažen je porast broja gostiju koji dolaze iz Skandinavije, Velike Britanije, Francuske, Nemačke, i Poljske dok Rusi već tradicionalno u velikom broju pune smeštajne kapacite Crne Gore i uživaju na rivijeri. Što se smeštaja tiče, cene su prilagođene gostima različitih platežnih mogućnosti i nisu se menjale u odnosu na prošlu godinu.

Foto: Promo/Turistička organizacija Herceg Novog

Iz Turističke organizacije Herceg Novog su napomenuli da turiste osim plaža, i mnogobrojnih manifestacija, najviše interesujui pešačke ture na Orijenu, a da se mogu i oprobati u novom avanturističkom parku Vrbanj. Poručuju da po ceni smeštaja spadaju u najjeftinije destinacije. Ono što je ove godine novo u „gradu festivala“ jesu turističke kartice koje gostima obezbeđuju brojne popuste i pogodnosti.

Budva se ove godine predstavlja pod sloganom „Budva-ljubav koja traje“, a od brojnih manifestacija koje će obeležiti čitavo leto i biti namenjene svim uzrastima i ukusima, istakli su Budva beer fest. Ovo će biti prvi festival piva u Budvi, a trajaće od 14. do 16. Juna.

Foto: Promo/Turistička organizacija Herceg Novog

Bar je jedinstveni grad po tome što izlazi na dve obale. Ona morska duga je 46 kilometara, a krase je brojne plaže kojima su sami turisti davali imena: biserna, zlatna, crvena obala... S druge strane skadarsko jezero turistima nudi mogućnost krstarenja, sve popularnije posmatranje ptica, a posebnu pažnju turista privući će veliki broj spomenika i jedno od najstarijih stabala masline Mirovica, kraj koje su se mirile zavađene porodice.

Predstavnici turističke industrije Crne Gore garantuju da ćete i ovog leta pronaći kvalitetan smeštaj po povoljnim cenama. Pored rivijere, možete posetiti Nacionalne parkove, eko sela, ići na rafting, pešačenje ili planinarenje, ali i uživati u nekoj od preko 300 kulturno-zabavnih manifestacija. I ne zaboravite na sireve, masline, pršut... Jer slogan ovogodišnje kampanje je „Dobro. Bolje. Domaće“ i teži da lokalne proizvođače hrane poveže sa restoranima i hotelima i tako svim gostima omogući da probaju tradicionalne domaće specijalitete i uživaju u lokalnim ukusima.

#Crna Gora

'